دستور وزارت صمت به خودروسازان / فروش خودرو فقط از سامانه متمرکز + سند


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836946

رئیس سازمان خودروسازی وزارت صمت در نامه‌ای به تمام روسای شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرد: تحویل خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر صمت در بخشنامه ای به سازمان دفاع اعلام کرد: «تا زمانی که تعادل و تقاضای خودرو برقرار شود، حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری سازماندهی لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو از سوی این سازمان فراهم می شود و همه خودروسازان خواهند داشت. هرگونه تحویل خودرو از 6 می. «حمایت با هماهنگی سازمان و صرفاً از طریق سامانه قرعه کشی متمرکز». در همین راستا، امروز عبدالله توکلی، رئیس سازمان خودروسازی وزارت صمت در نامه‌ای به تمامی مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرد که تحویل خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز انجام شود.

در نامه توکلی آمده است: پیرو اعمال بند 5 مصوبات ریاست جمهوری مبنی بر عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ایجاد سامانه یکپارچه فروش خودرو، در سال 2018، در دستور کار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت. لطفا تحویل را ترتیب دهید خودرو فقط باید از طریق سیستم متمرکزی که متعاقباً توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می شود ساخته شود و هرگونه عرضه دیگری باید فوراً متوقف شود.


دستور وزارت صمت به خودروسازان / فروش خودرو فقط از سامانه متمرکز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید