دستور ویژه وزیر نیرو برای اعطای اعتبار برای پروژه های آب و برق کهگیلویه بزرگ


ساعت: 13:05
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894964

سید محمد محد گفت: با تلاش های انجام شده وزیر نیرو دستورات اعتباری لازم برای تکمیل پروژه های آب و برق این شهرستان ها را صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سید محمد موحد به دیدار خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر نیرو داشتم که در آن مشکلات و مطالبات مردم حوزه انتخابیه مطرح شد. تا انجام اقدامات لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از این جلسه نیز با وزیر مکاتبه کردم و تاکید کردم که سیل اخیر در حوزه انتخابیه خسارات زیادی به زیرساخت های شهری و روستایی، باغات، کشاورزی و دامداری وارد کرده است، لذا انتظار می رود اقداماتی انجام شود. «این ضروری است که ما مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس گفت: همچنین تاکید شد که به گفته کارشناسان یکی از دلایل اصلی گسترش تخریب در این مناطق عدم ساماندهی و لایروبی رودخانه ها است. قرار است با ساماندهی رودخانه های لنده، چاروسا، دشمن زیاری، تسوج و سرفاریاب دستور تخصیص اعتبار لازم صادر شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در بخشی دیگر از مکاتبات و مذاکرات خود با وزیر نیرو اعلام کردم که حوزه انتخابیه با مشکل و قطعی مکرر برق مواجه است بنابراین با توجه به اتمام پروژه خط و پست دژکوه و دهداش – رئیسی نیروگاه دو خط قلعه می تواند نگرانی های مردم منطقه در زمینه برق و انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد که امیدواریم در خصوص تامین اعتبار این 2 پروژه دستور لازم صادر شود. .

وی گفت: وزیر نیرو همچنین دستورات لازم را برای تکمیل سریع این پروژه ها به مدیرعامل برق منطقه ای صادر کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید