دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان مناطق زلزله زده هرمزگان

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784328

وزیر کشور در گفت و گو با استاندار و رئیس جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و همچنین استاندار بندرعباس خواستار رسیدگی فوری و کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور شامگاه یکشنبه (23 آبان) در پی وقوع زمین لرزه در جنوب کشور، بلافاصله آخرین وضعیت آسیب دیدگان زلزله در آن استان را به اطلاع مسئولان استان هرمزگان رساند.

واحدی در این خصوص گفت: ناوگان سپاه، هلال احمر، استانداری و ستاد بحران آماده باش هستند.

وی در خصوص آخرین آمار خسارات وارده در مناطق زلزله زده استان هرمزگان افزود: تاکنون یک نفر بر اثر قطعی برق جان خود را از دست داده است و تاکنون تلفات جانی دیگری گزارش نشده است.

وزیر کشور گفت: خسارت جزئی به مناطق مسکونی وارد شده و تیم هایی برای روشن شدن میزان خسارت به منازل روستائیان اعزام شده اند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، امروز (یکشنبه 23 آبان) دو زمین لرزه در دقیقه ای استان هرمزگان را لرزاند. زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 ریشتر ساعت 15:37:44 امروز یکشنبه 23 آبان شهرستان فین هرمزگان در عمق 15 کیلومتری زمین را لرزاند. زمین لرزه بعدی به بزرگی 6.3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت 15:38:38 فین هرمزگان را لرزاند.

همچنین 10 پس لرزه در گزی، فین، بندرعباس و فرگان رخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید