دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: افرادی که در بخش مرکزی شهر نوشهر اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و مغازه ها کرده بودند، توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: ابتدای تیر ماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان نوشهر، اکیپی از مأموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، مشخص شد 2 نفر با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت دو مغازه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان، آنان را که برای فرار از چنگال قانون در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی مأموران به بزه ارتکابی اعتراف کردند، یاد آور شد: در بررسی سوابق یکی از متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و وی قبلا نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده است.

درویشی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد  گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید