دست فتنه گران رو به مردم شد/ تاثیر جبران ناپذیر ناامنی بر زیرساخت های اقتصادی


ساعت: 13:29
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921571

مردانی نژاد گفت: ندای مردم به بازوان این یاغیان و راهپیمایی ها و بیان عظمت ها و حضور باشکوه در مراسم تدفین شهدای گمنام در پاسخ به این اغتشاشات رخ داد تا مردم اعلام کنند که پایگاه از مردم از نیاز، تشکیل نمی شود».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با اشاره به فتنه‌های اخیر و نقش اساسی دشمن در شکل‌گیری این فتنه‌ها، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تحریم‌ها را علیه کشور در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر، دشمن تحریم‌های خود را فلج‌کننده‌تر کرده است، اما در نهایت با وجود تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران، به این نتیجه رسیده‌ایم که یاد گرفته‌ایم تحریم‌ها را خنثی کنیم و دیگر اثرگذار نیست. “
مردانی نژاد افزود: ما یاد گرفتیم در تحریم زندگی کنیم، جنگ جزئی از کار دشمن بود، انفجارها، تخریب ها و خرابکاری ها، حتی خرابکاری های نرم افزاری که اخیرا شاهد بودیم، برای تضعیف زیرساخت های کشور بود.
این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: ایجاد ناامنی در کشور تاثیر مستقیمی بر زیرساخت های اقتصادی دارد و تهدید بزرگی برای آن تلقی می شود چرا که با این اقدام سرمایه گذار نیازمند فضای امن و آرام برای کسب و کار و تولید احساس ناامنی می کند. و پولش آن را به سرمایه مطمئن تبدیل می کند یا سرمایه اش را از کشور خارج می کند.
وی یادآور شد: خروج سرمایه داران از کشور بزرگترین ضربه به زیرساخت ها است و این بخشی از پروژه تضعیف کشور و نظام است که با استکبار برنامه ریزی و اجرا شد.
مردانی نژاد خاطرنشان کرد: دشمن زمانی به این نتیجه رسیده است که بتواند افکار عمومی را به جایی برساند که در وهله اول ناامنی گسترده باشد و در محله همجوار همه اقشار با شورشیان همراهی کنند.
وی تاکید کرد: بنابراین مهم ترین کار این بود که روی همه گروه ها، اصناف، رانندگان کامیون و سایر گروه های حرفه ای کار شود و این کار را انجام دادند اما به اقبال مردم نرفته و پس از آن که خود سوداگران مجبور شدند با افرادی روبرو شوید که تجارت را تهدید کردند.
مردانی نژاد بیان کرد: همه اینها نشان می دهد که اراده مردم خواندن دستان این یاغیان و راهپیمایی ها و بیان مداحی های گسترده و حضور باشکوه در تشییع شهدای گمنام در پاسخ به این اغتشاشات صورت گرفت تا مردم بتوانند اعلام می کنند که تشکیل پایگاه مردمی مورد نیاز آنها نخواهد بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید