دشمنان به دنبال تداوم ناآرامی ها هستند/ مردم ایران مقاوم و زیرک هستند


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911909

حجت الاسلام حجازی گفت: دشمن می خواهد به رشد، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی سرعت ببخشد اما نمی تواند و دشمن می داند که این همان ایرانی است که سوریه، عراق، یمن و لبنان را نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های نماز سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به حوادث این هفته گفت: ما شاهد ادامه جنگ ترکیبی دشمن در کشور خود بوده ایم. از این رو دشمنان امام زمان (عج) و دشمنان خدا در خارج از کشور سال هاست که این کشور را زیر نظر دارند و جنایت کرده اند.

وی افزود: ایران در دروان طاغوت به نوعی زندگی منزوی دشمنانی بود که به رهبری امام (ره) و بصیرت ملت در بهمن 57 شکست خوردند و دست نظام از این طرف کوتاه شد. ، پس دشمن در تصور شما به دنبال این است. که ایران اسلامی بار دیگر به زندگی خصوصی آنها تبدیل خواهد شد که آنها آن را کور نامیدند.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: اما تصور دشمن این بود که از چنین موقعیتی به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی سوء استفاده کنند و مردم را علیه نظام اسلامی به خیابان ها بکشانند اما باز هم ناکام ماندند. زیرا مردم دانا و آگاه از دشمن بودند و هستند و با شورش های دشمنان نیز مقابله می کنند.

خطیب جمعه گچساران گفت: این روزها دشمن دست به وحشی گری و استفاده از سلاح گرم و کشتار کودکان و مردم بی گناهی زده که آن را حقوق بشر می نامند. البته در نگاه غرب زن کالا و بازیچه محسوب می شود و فقط اسلام به زن احترام می گذارد.

امام جمعه گچران تصریح کرد: متاسفانه برخی در کشور هنوز در خواب هستند و درک نمی کنند که در برخی کشورها زن به عنوان کالا خرید و فروش می شود و نظام سلطه این را می طلبد، اما اسلام به زن احترام می گذارد، بنابراین نسل جوان ما باید بیشتر بیاموزند. درباره مبانی دینی و بررسی جایگاه زن در اسلام و تشیع.

حجت الاسلام حجازی همچنین گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب هیئتی را برای پیگیری و بررسی مشکلات این استان به استان سیستان بلوچستان اعزام کردند. حضرت آقا در زمان طاغوت به این استان تبعید شدند و با آداب و رسوم این استان آشنا بودند و اخیراً چند نفر در این استان تا حدودی بی احتیاطی کردند و دشمن سعی کرد بحث تقسیم را مطرح کند اما کور بودند و مردم از اهل بیت استان سیستان و بلوچستان در کنار هم هستند و خواب دشمنان هرگز تعبیر نمی شود.

خطیب جمعه گچساران گفت: بنابراین باید با منافقین و جیره خواران آل سعود و قیام آفرین قاطعانه برخورد شود بنابراین هرکس کنجکاو است هم بنشیند چرا که کشور قانون دارد و بسیار قدرتمند است. به همین دلیل لازم است در بحث محرومیت زدایی کشورمان به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه بیشتری شود.

وی افزود: باید توجه داشت که عده ای می خواهند سوریه را بسازند و در کشور ما رعب و وحشت ایجاد کنند و مشکلات را به رخ بکشند اما ما در بحث ها و مشکلات در کنار مردم هستیم و همچنین انتقاد می کنیم که مسئولان هر چه زودتر مشکلات را حل کنند. البته دلیل اینکه دشمن تمام توان خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته است این است که طاقت دولت و کشور برای رفع موانع و مشکلات مردم را ندارد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: اما دشمن می خواهد سرعت رشد، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در دست بگیرد، اما نمی تواند و دشمن می داند که این همان ایرانی است که سوریه، عراق، یمن را نجات داد. ، لبنان و غیره n. اینجا ایران است که دشمنان را به لرزه درآورد، زیرا مردم اینجا عاقل و دانا هستند و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب جمعه گچساران گفت: به همین دلیل توصیه ای به عده ای دارم که در این عصر که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و همه حرم ها را زیر پا گذاشته است، صدایی از برخی شنیده نشده است و اگر گاهی یک صدا به گوش می رسد، حرف می زنند از جهات مختلف و گاهی آب به آسیاب دشمن می ریزند!

امام جمعه گچساران تصریح کرد: به شما توصیه می کنم که بمیرید به خدا پس اولاً به فکر قبر و قیامت خود باشید، سپس اگر مؤمن هستند. دوم اینکه حداقل ذره ای غرور ملی داشته باشی، کودک ایرانی مظلوم و شکنجه است، پس دلیل این همه سکوت چیست؟ اگر راست می گوید شما حامی مردم و ایرانی هستید، لااقل مقداری از آن غرور ملی تکان بخورد و از آن غرور و تکبر و منیت بیرون بیاید.

حجت الاسلام حجازی همچنین گفت: برخی استدلال می کنند که شورای نگهبان باید مسیر خود را تغییر دهد، البته ما هم می گوییم شورای نگهبان نیز تغییر مسیر دهد و فیلتر بسیار قوی تری بگذارد. کسانی که این روزها علیه دشمن فریاد نمی زنند و از ملت دفاع می کنند، پس شورای نگهبان باید این افراد را بشناسد، همان افرادی که مردم را برای رسیدن به آرزوهایشان در میدان می گذارند.

خطیب جمعه گچساران گفت: با این وجود مردم ایران بسیار فهیم و فهیم هستند بنابراین امیدواریم برخی از خواص از خواب غفلت بیدار شوند و شورای نگهبان به وظایف خود دقیق تر عمل کند و این مصیبت وارده را به مرحوم یاسوج تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای ایشان مسئلت دارم.

وی افزود: 23 تا 30 آبان هفته کتاب و کتابخوانی است و باید به فرزندان خود بیاموزیم که کتاب وسیله رشد، تعالی و پیشرفت انسان چه در دنیای انسانی و چه در آخرت است و باید تلاش کنیم که هرگز غافل نشویم. از این گنج گرانبها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید