عربستان، آمریکا و متحدانشان با حمایت از ناآرامی در ایران به دنبال چه هستند؟


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909686

اعترافات اغتشاشگران دستگیر شده، نقشه های افشا شده دشمن، نگاهی به حضور گروه های تجزیه طلب در این اغتشاشات و نگاهی به تاریخ و سیاست ابرقدرت هایی مانند آمریکا و انگلیس که حامیان اصلی ناامنی و ناآرامی در ایران هستند. نشان می دهد که اولین اقدام و هدف پس از شکست جمهوری اسلامی، فروپاشی این دولت مقتدر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ صدای لو رفته رعنا رحیم پور مجری بی بی سی فارسی این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود. صدایی که هدف تلویزیون بین المللی فارسی ایران را فاش کرد. اگرچه ممکن است این صوت عمداً برای تبرئه بی بی سی تهیه و منتشر شده باشد، اما آشکارا از سیاست مقامات ایران اینترنشنال در قبال ایران صحبت می کند.

رحیم پور در این صدا به فردی که گفته می شود مادرش است می گوید که مسئولان ایران اینترنشنال، رسانه فارسی زبان متعلق به آل سعود، بر گفتگو با احزاب مختلف تجزیه طلب در ایران تاکید کرده اند و می گوید: آنها به دنبال دموکراسی نیستند زیرا اگر دموکراسی در ایران برقرار شود و زنان به حقوق خود برسند، مردم و به ویژه زنان کشورهای همسایه مانند عربستان سعودی خواستار دموکراسی هستند و این برای این کشورها خوشایند نیست.

قسمت آخر صحبت های رحیم پور تقریباً واضح و منطقی است و قبلاً توسط کارشناسان داخلی کشورمان بیان شده است. آل سعود هم اکنون با سرکوب شدید مردم خود را کنترل کرده است و طبیعی است که به دنبال دموکراسی نیست بلکه به دنبال ناراحتی ایران است تا مردم کشورش وسوسه دموکراسی حاکم در ایران نشوند و علیه حاکمیت قیام کنند. از دیکتاتورشان


* مداخله جدایی طلبان در شورش های اخیر

بله، تجزیه ایران که در این فایل صوتی به آن اشاره شده، هدفی است که مخالفان ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیان کرده اند و دلایل منطقی زیادی وجود دارد که نشان می دهد پس از خروج یک جمهوری اسلامی دیگر، ایران واحدی وجود نخواهد داشت. به دلیل قدرتی که به دست آورده، از نقاط مختلف خارج از مرزهای خود مانند مردم نخجوان با درخواست پیوستن به کشورمان مواجه است.

امروز در جبهه دشمن ما آزادیخواهان نقش اساسی دارند. مبارزانی که چندین دهه است به ابتکار بدخواهان جمهوری اسلامی برای استقلال از ایران تلاش می کنند. کوموله در غرب کشور برای جداسازی استان ها و مناطق کردنشین و ایجاد کشور کردستان، حزب آزاد عرب برای جدایی استان خوزستان و شهرهای عربی جنوب غرب کشور، پان ترک ها برای جدایی. بخش بزرگی از کشور از استان های ترک نشین، گروه های تروریستی برای جدایی سیستان و بلوچستان و غیره.

این تنوع گروهی و اختلاف نظر شدید بین آنها باعث شده است که بسیاری از تجمعات ضد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به دعوا و درگیری ختم شود. طبیعی است که اگر روزی این احزاب نژادپرست و استقلال طلب در برابر جمهوری اسلامی پیروز شوند، هر کدام به دنبال اهداف خود خواهند بود و قطعا ایران را از هم خواهند پاشید.


* تصدیق طرح تجزیه ایران

چند روز پیش تلویزیون مستند «ژنرال» را درباره امیر منصور آریا، مامور میدانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در منطقه پخش کرد که در قالب گروهی به نام در حال آماده سازی نیرو، تجهیزات و پشتیبانی در افغانستان است. ارتش جدید ایران برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بود پخش شد. وی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر و به ما منتقل شد و اکنون در مقابل دوربین جمهوری اسلامی اعتراف کرد.

آریا توانست اعتماد سرویس های جاسوسی آمریکا و موساد را جلب کند و با مقامات آمریکایی و اسرائیلی روابط گسترده ای برقرار کند تا جایی که همه گروه های مخالف جمهوری اسلامی موظف به هماهنگی با او شدند. وی در این مستند اولین هدفی که دنبال کردند و قرار بود برای آن دست به اقدام نظامی گسترده بزنند حمله به ایران از منطقه سیستان و بلوچستان و تصرف این استان کشورمان بود.

نگاهی به دشمنان واقعی‌تر، بزرگ‌تر و دیرینه‌تر یک ایران قدرتمند که امروز در پشت صحنه و روی صحنه از فتنه حمایت می‌کنند و آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند، یعنی. آمریکا و انگلیس و اسراییل و بیان سیاست و راهبردهایشان برای کنترل کشورمان فقط این مشکل را نشان می دهد و فردای جمهوری اسلامی از حمله به ایران ابایی نخواهند کرد و به محض اینکه کشورمان ضعیف شد به ایران حمله خواهند کرد. حتی قبل از آن که از بین برود این تخیل است.


* تاریخ گواه تجزیه طلبی دشمنان ایران است

روز تسلیم پس از مقاومت در برابر استکبار، روز خون ریزی است که نمونه ای از آن در آخرین قسمت فیلم مختارنامه پس از تسلیم شدن یاران مختار تقفی به نمایش درآمد. بارها تاریخ کشور ما و حتی تاریخ کشورهای دیگر آن روز را دیده است که ظالمان پس از مبارزه برای اشغال یک منطقه، کشور مقابل را پس از مقاومت مجبور به تسلیم کردند، چه جنایاتی مرتکب نشدند.

البته غرب که مدت هاست سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» را دنبال می کند، این بار برای اینکه از سوی ایران مورد تهدید قرار نگیرد و علاوه بر کشتار دسته جمعی مردم، نخبگان، دست از این کشور برندارند. ، دانشمندان، بیدار دالان و غیره، کشور ما به سرعت ایران را تجزیه خواهد کرد تا دیگر هرگز یک ایران قوی وجود نداشته باشد.

پس از انقلاب مردمی ایران در سال 1357، غرب پس از رانده شدن از آن کشور، سیطره خود را بر قلب جهان از دست داد، دستش از نفت و سایر منابع و امتیازاتی که در ایران به گروگان گرفته بود، کوتاه شد. بیش از نیم قرن که همین کشوری که روزی حافظ منافعش بود، مروج تفکر مقاومتی شده که استکبار جهانی و ابرقدرت های جهانی را به زانو درآورده است، اگر به این کره خاکی بازگردد، دیگر طبیعی و مثل گذشته رفتار نخواهد کرد. مصلحت چه از روی لجاجت و چه از روی بدخواهی کاری می کند که نه کشوری به نام ایران و نه قدرتی به نام ایران روزی با او روبرو شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید