دشمنان پشت حادثه تروریستی شاهچراغ هستند/ سر دادن شعار «زن، زندگی، آزادی» منافق نسبت به اسلام است.


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906276

امام اهل سنت بندرترکمان گفت: از وقوع این حادثه تروریستی بسیار متأسف شدم، چنین حوادثی امنیت کشور را مختل می کند، قطعاً دشمنان پشت این حادثه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آخوند عبدالرحمن کرمتی فر امروز در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت: از وقوع این حادثه تروریستی بسیار متاثر شدم.

کرمتی فر امنیت را سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی می داند که بهایی ندارد و تاکید می کند: دولت و نظام باید با کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت هستند برخورد قاطعانه داشته باشد.

وی گفت: دولت نباید به کسی اجازه دهد که به امنیت کشور آسیب وارد کند و آرامش و امنیت مردم را برهم بزند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید برای این امنیت ارزش قائل شویم، گفت: اگر امنیت نباشد زندگی مختل می شود و مردم دچار استرس می شوند.

آخوند خر به شعار شورشیان «زن، زندگی و آزادی» اشاره کرد و گفت: اسلام به زن هویت و حیات بخشیده است و این شعار در اسلام معنا ندارد. آیا اسلام زن را زندانی کرد پیامبر اکرم (ص) در عصر جاهلیت از زنده به گور شدن دختران با اسلام جلوگیری کرد و این در حالی بود که در آن زمان اعراب داشتن دختر را مایه شرمساری می دانستند.

وی بیان کرد: اسلام دختر را مایه مباهات می داند و پیامبر(ص) فرمودند هرکس دو دختر تربیت کند در بهشت ​​خواهد بود و در بهشت ​​با پیامبر خواهد بود و به زن مقام بزرگی به عنوان مادر داده است. که بهشت ​​زیر پای مادران است

این عالم اهل سنت با بیان اینکه این یاغیان چه آزادی می خواهند، اظهار داشت: کسانی که آزادی را حجاب می دانند با قرآن و اسلام در تضاد هستند و کسانی که این شعار را می دهند منافق اسلام هستند.

آخوند کرامتی فر یادآور شد: فردی که مسلمان است حجاب را آزادی می داند، بی حجابی و بدحجابی با قرآن و اسلام منافات دارد و باید به افرادی که با کلام الهی و قرآن مخالف هستند توجه کند.

گفت: اسلام به زنان ما آزادی داده است تا در جهل نیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید