دشمن از اقتدار و پیشرفت نظام احساس خطر کرد


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899996

رئیس جمهور با اشاره به دیدارهای اخیر خود که در آن به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اذعان و نیاز خود را برای بهره مندی از این تحولات اعلام کرد، گفت: تلاش دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور ناشی از این احساس است. خطر از این اقتدار و پیشرفت.سیستم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به دیدارهای اخیر خود و سخنان سران کشورهای مختلف در این دیدارها که پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مورد توجه قرار داده و بر ضرورت تحقق این مهم تاکید کرد. بهره مندی از این تحولات افزود: دشمن قیام در کشور زاییده احساس خطر این قدرت و پیشرفت نظام است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ، تداوم و ارتقای این اقتدار تصریح کرد: باید با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به مقام معظم رهبری مباهات کرد تا حتی دشمنان نیز بیش از گذشته به آن پی ببرند و آن را بشناسند. نسل جدید به وسعت این قدرت پی برده و باید به آن افتخار کرد.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم زیارتی اربعین امسال هم از نظر تعداد زائران و هم از نظر کیفیت مراسم، گفت: امسال سالروز شهادت امام رضا (ع) است. ) نیز با کیفیت های متفاوتی برگزار شد و این دو رویداد باعث افتخار ما شد. او از ما می خواهد که از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

رئیسی همچنین از مسئولان ادارات مختلف که در مدت کوتاهی مطالبات گندم کشاورزان را پرداخت کردند، قدردانی کرد و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی را موظف به تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان دامداران و طیور برای بررسی راهکارها کرد. مشکلات تولید خود را حل کنند و نتیجه را در ستاد آماده کنند.بازار را بالا ببرند.

رئیسی بار دیگر از مسئولان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین راه و شهرسازی خواست تا در اسرع وقت موضوع تامین مسکن معلمان و دانش آموزان متاهل را در قالب طرح مسکن ملی حل کنند.

رئیس جمهور همچنین وزرای علوم و بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری را موظف کرد تا راهکارهای حل مشکلات مالی و معیشتی وزارت علوم را بررسی و به دولت ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید