فتنه 1401 نشان دهنده نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است


ساعت: 14:50
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920060

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به ابعاد پیچیده دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی گفت: قیام 1401 نشان دهنده نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از گلستان اظهار کرد: قیام امسال که ظاهراً در حمایت از آزادی زنان و در مخالفت با الزام به حجاب آغاز شد، ابعاد بسیار گسترده و پیچیده ای دارد. که باید در جای خود تحلیل شود.

وی بصیرت را برای خنثی کردن توطئه دشمنان و معاندان ضروری می داند و می افزاید: نخبگان انقلابی و متولیان نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی نباید از قیام های دشمن غافل شوند.

رئیس حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) گرگان گفت: افزایش خصومت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی حاکی از اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تداوم حرکت کلی نظام در جهت درست آن

طاهری بیان کرد: تشکیل جبهه مقاومت در کنار اقتدار داخلی نظام و صدور شعارهای انقلابی به بسیاری از ملت ها که نمونه کوچک آن را می توان در حمایت نمایندگان ملت های منطقه از آرمان دید. فلسطین در جام جهانی قطر، بیانیه مورد بحث را بیان می کند.

و ادامه داد: اغتشاشات ماه های اخیر در همین راستا صورت گرفته است و هرگونه تحلیل بدون در نظر گرفتن این واقعیت، تحلیلی سطحی و منحرف کننده خواهد بود.

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: سرخوردگی مردم از جریان غرب و اعتماد عمومی به جریان انقلابی در قوه مقننه و مجریه، دشمنان را بیش از پیش از افزایش اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی نگران کرد.

طاهری تصریح کرد: دشمن با ایجاد انحراف در افکار عمومی و تغییر جهت گیری مطالبات مردم در تلاش است تا توجه مسئولان انقلاب را از توجه به اولویت های واقعی به اولویت های کاذب منحرف کند.

وی گفت: لازم است دولتمردان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی مطالبات واقعی مردم و شعارهای انتخاباتی خود را سرلوحه برنامه های کاری خود قرار دهند و گرفتار حواشی و مطالبات نامشروع فرصت طلبان نشوند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید