دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی کرده است/ همه ظرفیت ها باید در خدمت مردم باشد

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779674

وزیر کشور با بیان اینکه در اولین برخورد اجتماعی دشمن مشخص شد مردم به صداقت مسئولان اعتماد کردند، گفت: مسئولان نیز نشان دادند که به مردم پایبند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از 29 ژانویه، احمد واحدی وزیر کشور در دیدار آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، آن را محور حرکت در استان خواند و گفت: امروز همه فرصت ها باید در خدمت مردم باشد و این یک وظیفه واقعی و یک ضرورت است. زمان ما.”

وی نگرانی مردم را از مشکل اخیر اختلالات پمپ بنزین ها برشمرد و افزود: دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی می کند و این اخلال یک شروع محسوب می شود اما مردم با بصیرت و امیدی که در آنها ایجاد شده است می بینند که رئیس جمهور می خواهد ایجاد کند. یک راه جدید و این باعث ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شد.

وزیر کشور با بیان اینکه در اولین برخورد اجتماعی دشمن مشخص شد که مردم به امانتداری مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: مسئولان نیز نشان دادند که به مردم پایبند هستند.

وحیدی به ظرفیت عظیم مردم برای حل مشکلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بازگرداندن حس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه خود را به میدان بیاورند مشکلات حل می شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با احمد واحدی وزیر کشور، خطاب به دولت دعا کرد: خدمت در این دوره بسیار سخت است، اما برای نیروها و فرزندان انقلاب سخت نیست و همه نگران هستند. “

امام جمعه رشت با بیان اینکه ترمیم آسیب ها نیازمند مدیران توانمند است، تصریح کرد: برخی مشکلات باعث شده تا دوستداران انقلاب اسلامی اندکی متضرر شوند.

آیت الله فلاحتی رهبر معظم انقلاب را رئیس الخطاب همه به ویژه مسئولان خواند و گفت: هر جا از ولی فقیه پیروی کردیم موفق شدیم.

وی به مشکل پمپ بنزین ها اشاره کرد و گفت: حضور رئیس پمپ بنزین برای رصد مشکلات مردم برای نسل امروزی بی سابقه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه با کفش های لاکی کار نمی کنم، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نیروهای جهادی می خواهد.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عاقبت کار در کشور به کار گرفته است، افزود: امیدواریم کارکنان در عرصه عمل، باورهای غلط را تغییر دهند و در مردم امید ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید