دشمن برای جبران شکست تلاش می کند نام سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907578

رئیس مرکز تحقیقات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمن در این مرحله شکست خود را دیده است، گفت: دشمن برای ترمیم شکست به دنبال این است که نام سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن رستگارپناه رئیس مرکز تحقیقات اطلاعاتی و امنیتی دانشگاه امام حسین (ع) در گفت و گوی رادیویی درباره اینکه چرا اتحادیه اروپا تلاش می کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی معرفی کند، گفت: اینها به شدت از قدرت می ترسند و می ترسند. توانایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور و به دنبال ایجاد فضا برای برهم زدن این قدرت است. سپاه در دوران دفاع مقدس با دشمنان انقلاب این گونه برخورد کرد، اما با شور و شوق و توسط جوانان غیور ایرانی جنگید و درخشید و امروز به این ظرفیت و توانایی رسیده است که دشمن را بشناسد و اهدافش را بداند.

سردار رستگارپناه با بیان اینکه سپاه قدرت مقابله با مراکزی را که ایران و انقلاب را هدف قرار داده است، دارد، گفت: در حادثه عین الاسد شاهد بودیم که پس از شهادت حاج قاسم توسط آمریکای جنایتکار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز نظامی آمریکا حمله کرد. عراق غربی موافقت کرد و به شیطنت دشمن پاسخ داد. امروز نیز سپاه این توانایی را دارد که با اقدامات خود در برخی کشورهای همسایه از جمله منطقه شمال عراق، دشمنانی که باعث ناامنی کشور می شوند را هدف قرار دهد و سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل را که سازماندهی دشمنان ایران را به عهده دارند، به راحتی نابود کند. طبیعی است که دشمن حرکت سیاسی جدیدی برای مقابله با سپاه انجام دهد.

وی افزود: وزیر امور خارجه آلمان بدون هیچ منطق و استدلالی پیشنهاد کرد که سپاه در لیست تروریستی قرار گیرد. اما این موضوع در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست که یک سازمان رسمی با شناسنامه و تاثیر مثبت و عمیق در افکار عمومی ایران در لیست تروریست ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: این موضع ربطی به اتفاقات و جریانات اخیر در کشور تحت حاکمیت غربی ها ندارد و آنها سعی دارند از این قضیه به عنوان نقشه ای علیه انقلاب استفاده کنند. اما قطعا به نتیجه نخواهند رسید و با این موضع خود را محکوم کردند.

سردار رستگارپناه خاطرنشان کرد: در سناریوی اخیر، دشمن به دنبال این بود که این دولت و حاکمیت در وضعیت متزلزلی قرار گرفته است. اما دیدند که مردم با این طرح موافق نیستند و نیروهای امنیتی و انتظامی ما اوضاع را به خوبی کنترل کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در این مرحله شکست خود را دیده است، تصریح کرد: برای ترمیم این شکست به دنبال این هستند که نام سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهند. اما قطعا به نتیجه ای نخواهند رسید و کسانی که در داخل هنجارشکنی می کنند باید عاقلانه بفهمند که دشمنان ایران عزیز چه اهدافی را دنبال می کنند.

رئیس مرکز تحقیقات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین(ع) افزود: باید همچنان در کنار ملت ایران بوده و با آگاهی و بصیرت کامل راه انقلاب، مردم و اسلام را طی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید