دشمن نیز برای هدف خود به لوازم التحریر حمله می کند


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893805

مینا علوی گفت: تولیدکنندگان داخلی لوازم التحریر در سال های اخیر تلاش زیادی کرده اند و توانسته اند حدود 80 درصد بازار را در اختیار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینا علوی کارشناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و بازار لوازم التحریر بسیار داغ است.

وی ادامه داد: والدین در هنگام خرید لوازم التحریر به شکل های طراحی شده روی این محصولات دقت کافی داشته باشند و برای فرزند خود هیچ گونه نوشت افزار نخرند.

علوی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل بی توجهی مسئولان، بر روی جلد برخی از ادارات و ساختمان ها تصاویری از همجنس گرایان دیده می شود که در نگاه اول طبیعی به نظر می رسد اما با دقت به این موضوع پی می برید و دشمنان آن را عادی می کنند. اینها مهم هستند.

این کارشناس گفت: خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان لوازم التحریر در کشور بسیار تلاش کرده اند و محصولات بسیار خوب و عالی آنها در بازار موجود است.

وی با بیان اینکه خانواده ها باید لوازم التحریر محلی را با طراحان خلاق بومی برای فرزندان خود خریداری کنند، گفت: تنوع لوازم التحریر محلی در کشور بسیار زیاد است و والدین می توانند آزادانه آنها را خریداری کنند.

علوی ادامه داد: اما در مقابل این همه محصولات با کیفیت و تنوع طرح، دشمنان هم دست به کار شده و محصولاتشان در بازار لوازم التحریر موجود است.

این کارشناس اضافه کرد: قبل از خرید محصولات به طرح و جلد آن دقت کنید زیرا هنرجو با 9 ماه آموزش این تصاویر را می بیند و ناخودآگاه روی آنها تاثیر می گذارد.

وی تاکید کرد: دشمن با تغییر افکار و عقاید سعی در تضعیف ایمان و ترویج سبک زندگی غربی در کشور دارد. اگر این سبک زندگی در استکبار موفق بود، ما شاهد تعداد زیاد حرامزاده ها در این کشورها نبودیم.

علوی در خاتمه خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان لوازم التحریر داخلی در سال های اخیر تلاش زیادی کرده اند و توانسته اند حدود 80 درصد بازار را به خود اختصاص دهند، بنابراین با خرید این محصولات و نگهداری از آنها کل بازار این محصول را در اختیار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید