سامانه دیجیکانون به فروش لوازم التحریر ایرانی کمک می کند


ساعت: 15:11
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895051

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سامانه مرکز دیجیتال نزدیک به شش ماه است که راه اندازی شده است و از چند روز گذشته راه اندازی شده است و از آن زمان به صورت رسمی کار ثبت سفارش را آغاز کرده ایم. دیروز.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست خبری طرح ملی عرضه مستقیم لوازم التحریر ایرانی صبح امروز یکشنبه 21 شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حامد شلگتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید یکی از شعب کانون عدالت آموزشی و فرصت برابر آموزشی در تحقق عدالت آموزشی و تربیتی باشد. امروز سیاست ما در عرصه نوشت افزار ایرانی و اسلامی حمایت همه جانبه است.

وی افزود: اولین نمایشگاه ایران با حضور دو یا سه تولیدکننده برگزار شد و امسال در هشتمین دوره با حضور بیش از 1000 تولیدکننده و 60 غرفه برگزار شد. این نمایشگاه که از 10 شهریور آغاز شده است تا 27 شهریور ادامه دارد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حمایت ما از تولیدکنندگان مشخص است و نمونه آن را در برپایی نمایشگاه می توان دید. علاوه بر این بیش از هزار مرکز در کشور داریم و می توانیم در قالب برگزاری نمایشگاه های دائمی با تولیدکنندگان همکاری کنیم.

وی ادامه داد: دست تولیدکنندگان، گروه های مردمی و جهادی و شرکت های دانش بنیان را می فشاریم و از تولید تا توزیع آن ها را حمایت می کنیم که البته شرایطی هم دارد که محتوای خوب و ایرانی اسلامی داشته باشند و از نشانه ها و افتخارات ایرانی استفاده کنند. در محصولات از جمله آنها هستند.

شلگتی گفت: اعضای انجمن نویسندگی ایرانی-اسلامی سال گذشته با رهبر دیدار کردند و نامه ای دریافت کردند که فرمایشات ایشان برای ما لازم الاجرا است. از تولیدکنندگان نیز حمایت خوبی می کنیم و اگر تولیدکننده نیز کیفیت خوبی در تولید محصولات داشته باشد، می توانیم سهم بازار خوبی داشته باشیم. امروزه این سهم 15 درصد از بازار لوازم التحریر است.

وی افزود: ثبت سفارش لوازم التحریر ایرانی در سایت دیجیکانون از طریق digikanoon.ir امکان پذیر است و هموطنان از هر نقطه کشور می توانند سفارش دهند. همچنین آخرین مهلت ثبت نام تا 4 شهریور می باشد و واحد فروش مرکز این سفارشات را تا 10 مهرماه تحویل مردم می دهد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تلاش می کنیم محصولاتی را که بعد از 4 شهریور ثبت نام می شود تا نیمه مهرماه تحویل مردم دهیم. همچنین 30 قلم کالا در سه بسته، دو بسته مربوط به مقطع ابتدایی و یک بسته مربوط به دوره متوسطه است و تا 500 هزار بسته آماده تحویل داریم.

شلگتی گفت: سامانه دیجیکانون نزدیک به شش ماه است که راه اندازی شده، مشکلاتی وجود داشته و از چند روز گذشته کار خود را آغاز کرده است و از دیروز به صورت رسمی کار ثبت سفارش را آغاز کرده ایم و در عین حال حجم خوبی نیز ثبت شده است. ثبت نام انجام شده و انتظار می رود سامانه ای دائمی باشد که فعال باشد و ثبت سفارش در فواصل زمانی معین انجام شود و بسته به دست مخاطبان برسد.

وی افزود: در طرح ملی عرضه مستقیم لوازم التحریر ایرانی به دنبال سود نیستیم، بلکه واسطه هستیم تا محصول را به دست مصرف کننده برسانیم و نگاه فرهنگی به این موضوع داریم.

ارسال یک میلیون بسته نرم افزار نوشتاری ایرانی برای دانش آموزان بی بضاعت

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: از روز گذشته کمپینی با عنوان «همه حاضر» با کمک چند نهاد از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مصطفان راه اندازی شده است. ، و غیره. و تقریباً یک میلیون بسته نرم افزار دانش نویسی ایرانی. برای دانش آموزان محروم سراسر کشور ارسال می شود و قبل از شروع سال تحصیلی به دست دانش آموزان نیازمند می رسد. در قالب این طرح، از امروز درگاه پشتیبانی در سایت دیجی کانون فعال می شود و مردم می توانند علاوه بر خرید بسته برای فرزندان خود، بسته کمکی را برای تحویل به دانش آموز نیازمند سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید