تمبری که با بی ارزشی شروع می شود/ رقابت ناتمام لوازم التحریر خارجی و ایرانی


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896323

بازار تهیه اقلام مختلف برای دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی داغ می شود که البته گرانی اجناس و نمایش اجناس خارجی در ویترین ها دغدغه والدین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; 12 روز تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است. روزهایی که دانش آموزان پس از گذراندن دو سال آموزش مجازی باید حضوری در فضای آموزشی حضور داشته باشند.

افزایش قیمت اقلام مختلف از جمله لوازم التحریر مشکلی انکارناپذیر است که گاهاً قدرت خرید خانواده ها را به قیمت مصوب کاهش می دهد.

به یکی از لوازم التحریر فروشی های شهر کرمان رفتم، بیشتر مشتری ها مادران با فرزندانشان بودند که برای خرید لوازم التحریر به مغازه می آمدند. گرایش اکثر دانش آموزان به اشیاء رنگارنگ و لعاب خارجی و شخصیت های کارتونی در انیمیشن ها بود.


153d5a76 9c4b 419b b2e9 6f0ff981038c خبر خاکستری

امینی بانوی اهل کرمان در گفتگو با خبرنگار ما به همراه دخترش برای خرید آمده است. وی در خصوص افزایش قیمت لوازم التحریر گفت: لوازم التحریر خارجی نسبت به لوازم التحریر ایرانی رنگ و درخشش بیشتری دارد و کودکان را بیشتر جذب می کند.

این بانوی کرمانی ادامه داد: از سوی دیگر از آنجایی که اکثر صدا و سیما برنامه های کودک خارجی را پخش می کنند، کودکان علاقه بیشتری به شخصیت های این برنامه ها دارند و جذب طرح های لوازم التحریر آنها می شوند. کارتون های خارجی.

حبیبیان که به همراه پسرش برای خرید لوازم التحریر آمده بود، گفت: من لوازم التحریر ایرانی کم دیده ام و بیشتر لوازم التحریر موجود خارجی است و طرح های عجیبی دارد.


caa0305a 84d1 4299 a615 454c27296bd9 خبر خاکستری



وی افزود: با توجه به وسایل مورد نیاز بچه ها در مدرسه قیمت ها چندان مناسب نبود.

این بانوی کرمانی خاطرنشان کرد: تنوع در بین لوازم التحریر خارجی چشمگیرتر است و متاسفانه قیمت لوازم التحریر ایرانی نسبت به لوازم التحریر خارجی بیشتر است.

به گزارش را آرمان؛ با عنایت به برگزاری کلاس های حضوری و لزوم تامین حداکثری لوازم التحریر، کیف و کفش، امیدواریم مسئولین امر تصمیم جدی در زمینه نظارت بر قیمت ها اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید