دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!

در هفته های گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه الهلال به لیونل مسی منتشر شد و این باشگاه ثروتمند عربستانی نیز پیشنهادی باورنکردنی برای فوق ستاره آرژانتینی ارائه کرد که لئو با آن مخالفت کرد. پس از ادعای رکورددار پرتغال مبنی بر آمادگی الهلال برای جذب طارمی، فضای مجازی عربستان با واکنش های گسترده ای نسبت به انتقال احتمالی مهاجم ایرانی به این کشور همراه شد.

بسیاری از هواداران الهلال از احتمال پیوستن مهدی طارمی به این تیم استقبال کردند و آن را انتقالی بسیار بزرگ برای تیم خود دانستند، به خصوص که او سهمیه آسیایی محسوب می شود و آبی های ریاض می توانند بازیکنان خارجی دیگری را نیز جذب کنند.

دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!

از طرفی ایده به خدمت گرفتن طارمی مخالفانی هم داشت و آنها می خواهند بازیکنان مشهور دیگری مانند لیونل مسی را به خدمت بگیرند. در زیر تنها تعدادی از هزاران توئیت و واکنش منتشر شده در 24 ساعت گذشته درباره مهدی طارمی و شایعه پیوستن او به الهلال را مشاهده می کنیم:

– او گزینه فوق العاده ای است و امیدوارم به الهلال بیاید.
– این معقول نیست که بازیکنی را که در 42 بازی 23 گل زده است و بازیکنی را که در 40 بازی بیش از 40 گل زده است را از دست بدهیم. ایگالو از او بهتر است.
– ممکن است یکی از ضعیف ترین خریدها باشد. او در پورتو بازی می کند و در 3 فصل اخیر در حال افول بوده است.
– بایرن مونیخ و اینتر او را در پایان فصل به خدمت خواهند گرفت و بعید است که او به فوتبال آسیا بازگردد.
– (در پاسخ به نظر کاربری که طارمی را خرید بدی می داند): چطور می گویید بد خرید است عزیزم؟ او 40 بازی برای آنها انجام داد، 23 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد و فصل گذشته در رقابت برای عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا بود و به یاد داشته باشید که او در اروپا بازی می کند نه آسیا.
– اگر گومز و ایگالو را فراموش کنیم، (طارمی) بازیکن یکپارچه ای است که با شیوه بازی الهلال به عنوان یک گلزن باتجربه مطابقت دارد. او می تواند خارج از محوطه جریمه بازی کند و این مشکلی نیست. مهدی بازیکن بزرگی است. اگر آمد، تسلیم شدن در برابر خدا در خواب است. امیدوارم کار کند.
– برای کسانی که می پرسند مهدی طارمی جاه طلب است یا نه، مهاجم جاه طلب هلند، امباپه یا اوسیمین است، مطمئنا مهدی طارمی جاه طلب نیست. خیلی خنده دار است که می گویند طارمی برای جاه طلبی های الهلال مناسب نیست. در حالی که او یک مهاجم فوق العاده و یکپارچه است. امیدوارم این خبر درست باشد و این همان چیزی است که من انتظار دارم زیرا رکورد پرتغال این خبر را منتشر کرد.

در زیر به توئیت ها و اخبار دیگری درباره طارمی و الهلال می پردازیم:

دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!روزنامه عربستانی اسپورت خبر داد که رونالدو رمز خرید بعدی الهلال است چرا که با حضور فوق ستاره پرتغالی در نصر، مهدی طارمی هیچ ابایی از رفتن به رقیب الهلال و رقابت با رونالدو ندارد.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!اگر مهدی طارمی مهاجم بعدی الهلال باشد خیلی خوشحال می شوم.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!اگر بتوانید مهدی طارمی را بیاورید به خدا قسم دستاورد بزرگی خواهد بود. مهدی طارمی بهتر از رونالدو است. وقتی او به محوطه جریمه می رسد، از هر بازیکن دیگری بهتر است. میدونی چرا این حرفا رو میزنم؟ لحظه ای که او به توپ می رسد، سبک گلزنی، آمادگی جسمانی و سن او این را نشان می دهد.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!این کاربر همچنین نوشته است در حالی که طارمی جایگزین مارگا است، گزینه خوبی به حساب می آید.خبرنگار روزنامه ریاض نیز در پاسخ نوشت: اوست که مارگا را مجبور کرد تا جای او را بگیرد (در خط حمله پورتو).
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!حساب کاربری سهم که با 810 هزار فالوور یکی از بزرگترین اکانت های توئیتر فوتبال عربستان است، بازتاب این خبر را داشت که بیش از 570 هزار بازدید و بیش از 300 نظر درباره شایعه پیوستن طارمی به الهلال داشت. البته یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال مدعی است این خبر صحت ندارد.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!یکی از زیباترین گل های این مهاجم ایرانی است که به نوشته روزنامه های پرتغالی در رادار الهلال قرار گرفته است.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!(در پاسخ به کاربری که عکس طارمی را توییت کرده و با تمسخر نوشته «آیا این جاه طلبی الهلال بود؟»): واقعاً درست است که شما فوتبال را نمی فهمید.
یک بازیکن فوق آسیایی که تمام تجربه اش را در اروپا دارد.
آیا طارمی را در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا دنبال کردید؟
دست از سر ما بردارید!
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!کاربری با انتشار عکس آمار طارمی در این فصل نوشت: آمار او در این فصل قوی است و در 42 بازی 23 گل زده و 12 گل به ثمر رسانده است. القحطانی نیز پاسخ داد: او مهاجم خوبی است و اگر جانگ هیون سو برود بازیکن آسیایی محسوب می شود.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!القحطانی سپس در چند توئیت به کاربران پاسخ داد و طارمی را گزینه مناسبی برای الهلال دانست. وی در پاسخ به این کاربر که گفته بود فکر نمی کردم طارمی نسبت به بازی در اروپا بی تفاوت باشد، نوشت: او 30 سال سن دارد، انتظار دارم آخرین تجربه او در اروپا با پورتو باشد، در حالی که در آسیا بازی در الهلال یک تجربه خواهد بود. رویا .
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!بهترین گزینه برای جایگزینی ایگالو و اولین ایرانی که برای الهلال بازی می کند.
دعوای طارمی در عربستان: او بهتر از رونالدو است!این کاربر با انتشار فیلم گل باورنکردنی طارمی به چلسی نوشت: مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و باشگاه های بزرگ اروپایی گلزنی کرده است.
اما عده ای به او انتقاد می کنند که بزرگترین بازی هایی که دیده اند، دربی قاسم (دربی شهر کوچک بریده، یکی از بیهوده ترین دربی های عربستان) است.

دیدگاهتان را بنویسید