دعوت از سازندگان بازی برای ساخت بازی های موبایلی با تمرکز بر “خانواده”


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810790

بنیاد ملی بازی های ویدیویی از توسعه دهندگان بازی خواسته است تا طرح های خلاقانه ای برای بازی های موبایل بر اساس مفهوم «خانواده» ارائه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این طرح با هدف تقویت کارکردهای ارزشی نهاد خانواده از طریق فناوری‌های ارتباطی و فناوری‌های جدید از جمله ظرفیت‌های موجود در بازی‌های دیجیتال و مطابق با اهداف بنیاد، تدوین سیاست‌های حمایتی و تشویقی در تهیه و تولید بازی‌های بومی محلی است. و ترویج مبانی و هویت فرهنگی.اسلامی-ایرانی کاربرد دارد.

بر اساس این دعوت، بنیاد ملی بازی های رایانه ای به منظور حمایت همه جانبه از ظرفیت های موجود در کشور در زمینه بومی سازی و تقویت تولیدات داخلی و ایجاد عرصه رقابت بین فعالان این عرصه برای ارتقای کمی و کیفی. رشد صنعت اعطای وام تا سقف 500 میلیون تومان برای هر پروژه مشارکت مالی.

بر اساس این فراخوان، شرایط ارسال طرح به شرح زیر است:

– بازیکنان در انتخاب سبک بازی محدودیتی نخواهند داشت.

– بازی تولید شده باید برای گوشی های هوشمند و آنلاین قابل اجرا باشد.

– توجه به ویژگی هایی مانند رقابت پذیری آنلاین و بازی به عنوان یک لحظه خاص در انتخاب بهترین طرح مورد توجه هیئت ارزیابی خواهد بود.

– در طرح ارائه شده باید زمان و هزینه های مورد نیاز برای تولید بازی به صورت جداگانه و واضح قید شود.

بازی سازان تا 14 اسفند ماه فرصت دارند طرح بازی را ارسال کنند و می توانند طرح های خود را به همراه اطلاعات و رزومه فعالیت های خود با عنوان مشارکت در تولید بازی های خانواده محور از طریق ایمیل به معاونت پشتیبانی ارسال کنند. @ ircg.ir.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید