دفاع پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد دستیار یحیی

دفاع پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد دستیار یحیی

بهروز سلطانی درباره وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: با جدایی حامد لاک و حضور علیرضا بیرانوند، حالا پرسپولیس همچنان تنها یک دروازه بان مطمئن دارد و این اصلا خوب نیست. پرسپولیس همیشه باید دو دروازه بان مطمئن داشته باشد تا در صورت بروز مشکل از آنها استفاده کند. حامد لاک در زمانی که رادوشوویچ حضور داشت خوب بود اما زمانی که تنها بود عملکرد خوبی نداشت. زیرا در این شرایط دروازه بان مطمئن است که به عنوان بازیکن فیکس بازی خواهد کرد. الان هم اگر بیرانوند تنها بماند حتما به دردسر می افتد. واقعا نمی دانم چرا پرسپولیس حامد لاک را از این تیم کنار گذاشت. او قرارداد داشت و می توانست بماند و به کارش ادامه دهد و با بیرانوند به پرسپولیس کمک کند. اگر الان این اتفاق بیفتد، پرسپولیس باید یک دروازه بان در سطح بیرانوند جذب کند تا در کنار او باشد.

وی درباره جدایی داوید فنایی و عملکرد او در پرسپولیس نیز گفت: عملکرد داوید فنایی را خیلی بد نمی بینم. البته بعد از اینکه از پرسپولیس رفتم برایش پیام تبریک فرستادم اما جواب نداد. من همیشه از او حمایت کرده ام. به هر حال پرسپولیس در حال حاضر مربی دروازه بان خود را کنار گذاشته و به دنبال گزینه جدیدی است. بهتر است به جای هدایت یک خارجی و دادن حقوق به دلار، از همان گزینه های بومی که سال ها در پرسپولیس کار کرده اند استفاده کنیم. مثلا چرا هیچکس سراغ بهروز سلطانی نمی آید که سال ها در این تیم کار کرده است. دلالان حالا به دنبال گزینه هایی برای آوردن او به پرسپولیس هستند. من به برزیل رفتم و دوره هایم را آنجا دیدم اما الان از من استفاده نمی کنند. شاید آقای گل محمدی من را دوست نداشته باشد اما من دوره هایم را از نظر فنی دیده ام.

سلطانی همچنین درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات و حضور بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی گفت: فکر می کنم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند. باید دید آیا باشگاه می تواند گزینه های مد نظر سرمربی زیر را جذب کند یا خیر؟ با این حال یحیی گل محمدی از بازیکنان خواست تا در پرسپولیس حضور داشته باشند که باید جذب شوند. حالا همه تیم ها نقل و انتقالات را خوب شروع کرده اند و پرسپولیس باید بتواند در این شرایط به مسیر خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید