دفاع کامل پیشکسوت پرسپولیس مقابل یحیی مهاجم محروم

دفاع کامل پیشکسوت پرسپولیس مقابل یحیی مهاجم محروم

رحیم یوسفی معتقد است باشگاه های ایرانی باید برای بازیکنان متعصب و سخت کوش خود ارزش بیشتری قائل شوند.هافبک پرسپولیس در دهه 60 گفت: به نظر من نباید از ما بد استقبال و اخراج شود. وقتی تصاویر عیسی آل کثیر را در تمرین پرسپولیس دیدم شوکه شدم چرا قرارداد بازیکن مصدوم و شکسته شده در بازی رسمی پرسپولیس تمدید نشد!

وی ادامه داد: در تمام تیم های دنیا مرسوم است که از بازیکن مصدوم حمایت می کنند. فوتبالدوستان ایرانی هنوز باشگاه اوساسونا اسپانیا را به خاطر حمایت بی دریغ از جواد نکونام در هنگام مصدومیت به خاطر دارند. آنها نه تنها قرارداد بازیکن ایرانی را با وجود مصدومیت تمدید کردند، بلکه در یکی از بازی های لالیگا همه بازیکنانشان پیراهن هایی با عکس نکونام روی سینه پوشیدند.

تیم الاهلی قطر چند سال پیش همین کار را با فریدون زندی انجام داد و پس از مصدومیت شدید در حالی که به نظر می رسید دوران فوتبالی این بازیکن برای همیشه به پایان رسیده بود، قرارداد او را تمدید کردند.

رحیم یوسفی افزود: این حداقل کاری است که می توان برای عیسی آل کثیر انجام داد در شرایطی که شنیدم آخرین قرارداد او حدود 3.5 میلیارد تومان بوده است. فراموش نکنیم دو سال پیش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مربیان پرسپولیس در مصاحبه ای به تمجید از آل کثیر پرداختند و گفتند او با انگشت پا شکسته برای این تیم بازی کرده و گل زده است. آیا آن روزها فراموش شده اند؟

هافبک جنگنده متعصب و سابق پرسپولیس در خصوص خرید جدید این تیم یادآور شد: یورگن لوکادیا مهاجم خوبی است که به تازگی به پرسپولیس آمده و امیدوارم مثمر ثمر باشد، اما دلیل دیگری است که درباره عیسی آل کثیر صحبت کردم. مقدار تبلیغات بازیکن جدید است و ما عیسی الکثیر را فراموش می کنیم. او گل های فراموش نشدنی برای پرسپولیس در آسیا به ثمر رساند و ما را به فینال لیگ قهرمانان رساند و در دربی نیز گل پیروزی را به ثمر رساند.

رحیم یوسفی افزود: پیشنهاد من به باشگاه پرسپولیس این است که هر چه زودتر کاری را که باشگاه اوساسونا با جواد نکونام با عیسی آل کثیر انجام داد، انجام دهد. چه اشکالی دارد که یک باشگاه ایرانی این اقدام ارزشمند را تکرار کند؟ در فوتبال ایران خیلی راحت بعد از مصدومیت نام بازیکنی را از لیست حذف می کنیم و با او خداحافظی می کنیم. چرا ما عنوان فرهنگی و ورزشی را هم یدک می کشیم.

وی تصریح کرد: من نه نسبتی با عیسی آل کثیر دارم و نه او را می شناسم اما مجبور شدم این حرف ها را بزنم. انتظار می رود باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس در همه عرصه ها الگو باشد و این اقدام کاری اخلاقی و ارزنده است. اگرچه بعید می دانم که کسی واقعاً به این سخنان بشنود و توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید