دفتر جهت یابی باید خانه دوم و اقامتگاه هنرمندان و فرهنگ دوستان استان اصفهان باشد.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اصفهان گفت: تلاش می کنیم مسیر پیشرفت و تعالی استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی را در مسیر واقعی خود و مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم. استان اصفهان با بهره گیری از فرهنگ، آداب و سنن متنوع آذربایجان رسیدن به این قله را مستلزم همراهی، همکاری و هم افزایی همه دست اندرکاران عرصه فرهنگ استان دانست و با کمک و همراهی همگان.

وی افزود: دغدغه اهالی فرهنگ و هنر همواره وجود امن، سرشار از عشق و حمایت بوده است که فرهنگ و ارشاد باید در نگاه این دوستداران و دوستداران فرهنگ و هنر نقش آفرینی کند.


* اداره فرهنگ و ارشاد باید خانه دوم و اقامتگاه هنرمندان و فرهنگ دوستان در استان اصفهان باشد.

عسگر آذربایجان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید خانه دوم و اقامتگاه هنرمندان و فرهنگ دوستان در استان اصفهان باشد. ما باید با زحمت در تمام شهرهای استان چنین خانه ای را آماده کنیم و خدمتگزار دلسوز اهالی فرهنگ و هنر استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان دارای رنگین کمانی از فرهنگ، هنر و تمدن است در صورتی که پس از شهر مکه در سال 1396 عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام را یدک می کشد. به چندین تمدن.تمام نقاط استان.


* اولویت، استفاده از تمامی فرصت ها و پتانسیل های شهرها

آذربایجان گفت: آنچه باید در نظر داشت اولویت، توسعه و پیشرفت فرهنگ و هنر استان استفاده از همه فرصت ها و پتانسیل های شهرستان هاست.

این مسئول گفت: باید رنگین کمانی از جشنواره های فرهنگی، هنری، بین المللی، ملی و منطقه ای را در اکوسیستم این استان مملو از الگوها فراهم کنیم و طراوت نشاط را در تمام شهرهای استان اصفهان جذب کنیم. این اتفاق نمی افتد مگر با برنامه ریزی منابع قدیمی استان و همراهی با همه نهادها و اهالی فرهنگ و هنر.


* آنچه مسیر را تسریع می کند، استفاده از ظرفیت جوانان و تقویت آنهاست

وی با اشاره به اینکه آنچه مسیر را تسریع می کند استفاده از ظرفیت جوانان و تقویت آنهاست، شکوفایی استعدادها بر عهده نسل کنونی است تا قطار پرسرعت و پر رونق فرهنگ و هنر استان به خود ادامه دهد. به سرعت سفر کنید

عسگر آذربایجان تصریح کرد: تقویت فعالان فرهنگی و هنری و کشف و تربیت عناصر فرهنگی، هنری و انقلابی با حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یکی از راهبردهای حرکت متعالی فرهنگی است. و هنری که باید آن را مدیریت کنیم.»

این مقام مسئول بیان کرد: شناسایی و ایجاد ظرفیت های جدید و اتصال جریان های موجود در شبکه راهبرد صحیحی برای ارتقای فرهنگ خواهد بود و این موارد از اولویت های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود. استان

به گزارش صاحب نیوز؛ در این مراسم از اقدامات و تلاش های حجت الاسلام معتمدی رمضانعلی معتمدی تجلیل شد و عسگر آذربایجان به عنوان مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اصفهان انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید