مشکل جدی آب در واحدهای صنعتی/صادرات استان سمنان باید ریشه‌یابی و تشدید شود.

ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782884

در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد بحث قرار گرفت.

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی در اتاق بازرگانی، معدنی و معدنی برگزار شد. و اتاق کشاورزی

در حال حاضر در بحث واحدهای صنعتی استان با مشکل آب مواجه هستیم

علی عسگر جمعه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: هفتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی امروز با حضور هاشمی برگزار می شود. ، استاندار سمنان.

وی افزود: در جلسه استانی با رئیس جمهور مسائل مربوط به شورای گفت وگو را مطرح کردم که مورد تایید دکتر رئیسی نیز قرار گرفت و امیدوارم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان عملیاتی شود و شاهد باشیم. رشد و شکوفایی بیشتر در روستاها.»

5fa8c91a 29ee 41df a9c5 6654e30a44de خبر خاکستری

جمعه ای با بیان اینکه در حال حاضر در بحث واحدهای صنعتی استان با مشکل آب مواجه هستیم گفت: با فعال شدن تمامی واحدهای صنعتی که در استان با مشکل آب مواجه هستند 600 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: در کنار گرانی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین افزایش تعرفه ها از دیگر مشکلات حوزه تولید است.

صادرات باید به طور خاص با مبدا استان سمنان پیگیری و تقویت شود

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و خصوصی گفت: گفتمان سازی یکی از سیاست های اصلی شورای گفت و گوی دولت و خصوصی است اما تصمیمات این شورا باید به اقدامات عملیاتی منجر شود. حمایت از تولید و صنعت.»

وی افزود: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در برنامه پنج ساله پنجم تصویب شده است که گامی ارزشمند در راستای تسهیل فعالیت بخش خصوصی است و باید به واحدهای صنعتی و تولیدی کمک کنیم. این جهت “

هاشمی با بیان اینکه صادرات باید به صورت ویژه با مبدا استان سمنان پیگیری و تقویت شود، گفت: باید هرچه سریعتر سد تولید و صادرات را برطرف کنیم تا واحدهای تولیدی ما دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

a84ea4cd a3d4 4cfe 8559 d299124d719d خبر خاکستری

استاندار سمنان با اشاره به دسترسی شهرک صنعتی به راه آهن گفت: دسترسی شهرک صنعتی به راه آهن می تواند بسیاری از مشکلات موجود در صنعت و تولید را حل کند.

وی ادامه داد: مباحث گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید بر اجرای اقدامات متمرکز شود تا بتوانیم با مصوبات مطلوب و مناسب به بخش خصوصی و تولیدات استانی کمک کنیم.

هاشمی با اشاره به اهمیت جلسه دولت و شورا برای گفت‌وگو با بخش خصوصی، گفت: در این جلسه مسائل ارزی و گازی و موضوع صادرات واحدهای صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم برای تقویت کاهش گاز انجام شد. نگرانی های مصرف

استاندار سمنان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان 145 مصوبه برای بیش از 25 دستگاه اجرایی تصویب شد گفت: در این سفر 4 میلیارد تن اعتبار برای پروژه های عمرانی نیمه تمام و 11 هزار میلیارد تن برای تجهیزات ویژه واحدهای صنعتی است و همه ما موظف به حل مشکلات مردم روستا هستیم و مشکل آب اولویت اصلی و بالاترین دغدغه ما در روستاست. ما به مردم خدمت می کنیم و باید هر کاری از دستمان بر می آید برای حل مشکلات مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید