دفتر وزارت امور خارجه قزوین تعطیل است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810266

تنها نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین با سابقه 9 ساله و خدمات دهی قابل توجه به مشتریان با اقدامات مسئولان و مسئولان در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; بر اساس گزارش ها، تنها دفتر وزارت امور خارجه در قزوین که بیش از 9 سال است در این استان خدمات ارائه می دهد، در آستانه تعطیلی است.

ساختمان این اداره متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که چندی پیش از استانداری قزوین خواستار استرداد ساختمان شده و با موافقت استانداری قزوین باید به اداره کل ارشاد بازگردانده شود.

تنها دفتر وزارت امور خارجه در استان قزوین در طول فعالیت خود خدمات قابل توجهی را به مراجعین ارائه کرده است به طوری که به طور متوسط ​​حداقل روزانه علاوه بر بررسی مدارک دارالترجمه ها، حدود 10 نفر از مراجعین انفرادی را شامل می شود.

اگر این نمایندگی در قزوین فعال نباشد، مراجعین باید به تهران مراجعه کنند. همچنین حضور صدها دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین، هزاران واحد صنعتی و تولیدی و همچنین فرصت‌های صادراتی و گردشگری از پیش‌نیازهای تاسیس نمایندگی در استان است.

با تعطیلی وزارت امور خارجه در استان قزوین در 9 سال گذشته، قزوین منشأ خدمات مهمی در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، کنسولی و صدور گواهینامه بوده است.

پایگاه خبری صبح قزوین با کادر مربوطه پیگیر این موضوع است و خبر از این منبع اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید