دلالان از همکاری با ساپینتو تعلیق شدند/ از مجیدی به دلیل خدماتش پولی برای فسخ قرارداد نگرفتیم!


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878221

سخنگوی باشگاه استقلال از فسخ قرارداد این مربی بدون پرداخت غرامت بابت خدمات فرهاد مجیدی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید سمیعی درباره حجم قرارداد ساپینتو با استقلال گفت: برخلاف ادعاها، قرارداد ما به گونه ای بود که مبلغی برای میانجیگری و میانجیگری اضافه نشد. مبالغ قرارداد به نفع باشگاه استقلال است و دست دلالان با این موضوع قطع شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد داشته و آیا باشگاه از جدایی او پولی دریافت کرده است، گفت: مجیدی قبل از امضای قراردادش با باشگاه اماراتی از باشگاه استقلال خواسته بود به خاطر تلاش هایش قراردادش را فسخ کند. ابتدا باشگاه اصرار داشت که او را ترک نکند، اما مجیدی معتقد بود که دیگر صلاح نیست بماند و هیئت مدیره تصمیم گرفت بدون پرداخت هزینه ای با او قراردادش را فسخ کند. اینکه گفته می شود جدایی مجیدی از قبل مشخص بوده و حکمرانی در حال انجام است، درست نیست.

وی وضعیت اردوی ناصر حجازی و محل تمرین استقلال در فصل آینده را یادآور شد: یکی از مشکلات باشگاه استقلال مشخص نبودن محل تمرین است. روال این است که تیم برای فصل آینده چندین زمین مناسب داشته باشد. اردوگاه حجازی در حال بازسازی و آماده سازی است و همزمان تمرینات در سایت مجموعه انقلاب ادامه خواهد داشت. ما باید سرزمین آرارات را هم در نظر بگیریم. علاوه بر این رشته ها، آموزش با کیفیت بالا ادامه دارد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت وریا گفوری گفت: قرارداد این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر به پایان رسیده است. مربی جدید بازیکنان را بررسی می کند، فیلم ها را می بیند و برای بازیکنان تصمیم می گیرد. از طرفی مذاکرات برای تقویت تیم آغاز شده است. به گفته مربی شروع به کار کردیم. معمولا تغییری در ساختار تیم قهرمان نمی دهند و فقط نکاتی تقویت می شود. دو سه خرید خوب در خط مقدم خواهیم داشت.

وی در خصوص جذب محمد محبی گفت: افرادی را در نظر می گیریم که نامشان را نمی آوریم چون از موضوع راضی نیستیم. قطعا تیم تقویت خواهد شد.

سامی به منتقدان با بیان اینکه 500 میلیارد تن از دلال نگرفتیم یادآور شد: در این موضوع اولین ضربه را از داخل فوتبال خوردیم. نامه هایی از فوتبال داخلی بود مبنی بر اینکه باشگاه استقلال تشریفات قانونی را برای انتخاب دلال طی نکرده است. بعد هر قراردادی را با استقلال ممنوع کردند، با اینکه استقلال این پرونده را برد، اما ما 4-5 ماه باختیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید