دلیل استفاده از معلمان بازنشسته در کلاس های درس؟

دلیل استفاده از معلمان بازنشسته در کلاس های درس؟

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره علت بکارگیری مستمری بگیران در کلاس های درس گفت: همه ساله به دلیل کمبود معلم و برای جبران کمبود ساعت تدریس مستمری بگیران منصوب می شدند و این مشکل در سال های گذشته همواره وجود داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بحث ما بر سر ساعت فعالیت مستمری بگیران به ویژه در مقطع ابتدایی بوده است، تصریح کرد: در سال های گذشته مجوز حضور این بستگان در کلاس های درس به میزان یک سوم ساعات قانونی صادر شده بود، اما با توجه به اینکه این امکان پذیر نیست. ما سه معلم را به یک کلاس ابتدایی در نظر می گیریم، بنابراین این موضوع در جلسه سران نیرو مطرح شد تا از این معلمان بازنشسته ابتدایی به صورت شبانه روزی استفاده شود.

نوری با بیان اینکه فکر می کنم این موضوع در جلسه رهبری تصویب شد، البته باید دید ابلاغ شده است یا خیر، ادامه داد: تنها تغییری که امسال در نحوه استخدام بازنشستگان داشته ایم، افزایش بازنشستگان است. ساعت ها .

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: البته سیاست ما در استفاده از نیرو ابتدا با معلمان پایه و موظف علاوه بر آموزش تکمیلی آنها، سپس با معلمان خریدار خدمات و در نهایت از وجود معلمان استفاده می کنیم. نیروهای بازنشسته

دیدگاهتان را بنویسید