دلیل این استقلال مشخص شد: امضای عجیب در قرارداد

دلیل این استقلال مشخص شد: امضای عجیب در قرارداد

حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: همه می دانید که این باشگاه دچار چالش شد و سختی های زیادی را متحمل شد. او نمی‌توانست از بچه‌ها تا بزرگسالان را جذب کند.» آنها با این شرایط کنار آمدند و موفق شدند. نکونام از این تیم حمایت و هدایت می کرد. این تیم با کمک رسانه ها و روحیه ای که داده اند به پیشرفت خود ادامه می دهد.

وی افزود: رسانه ها سهم بسزایی در کسب جام ها دارند. هر جا شکست خوردیم با رسانه ها دعوا کردیم و راه را برایمان باز کردند و به راهمان ادامه دادیم. می‌خواستم یک گزارش کلی از وضعیت ما ارائه دهم. جواد نکونام به تشریح مسائل فنی می پردازد. من بابت جابجایی ها و استخدام ها یک عذرخواهی بدهکارم، شرمنده ام چون در سکوت حرکت می کردیم. اگر دنبال بازیکن معروفی می گشتیم اسمش را می آوردیم جذبش سخت بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: «گاهی از ما گلایه می کردید که چرا به ما اطلاع نداده اند، اما کار بهتر است در سکوت انجام شود و زمان اتمام کار را اعلام کردیم.» مثلاً پاتوسی یک پست خداحافظی گذاشت و رفت و همه چیز تمام شده بود، اما ما فاش نکردیم که از او امضا گرفتیم و شاید او حتی نمی دانست. با کمک جواد نکونام هم اکنون حرکتی انجام داده ایم. تیم های زیادی با قیمت های بالاتر او را تعقیب کردند و او وسوسه شد که برود. حتی وقتی گفتیم بیا صحبت کنیم، او بای پست کرد اما الان در گروه ماست. در نهایت جواد نکونام با روش های خودش هدیه کوچکی به او داد چرا که این حرکت و این خداحافظی نباید انجام می شد.

دیدگاهتان را بنویسید