دلیل تاخیر در تمدید قرارداد محبوب ستاره پرسپولیس و یحیی

دلیل تاخیر در تمدید قرارداد محبوب ستاره پرسپولیس و یحیی

امید عالیشاه یکی از مهم ترین گل های سال پرسپولیس را در فینال جام حذفی از روی یک ضربه ایستگاهی زننده به ثمر رساند.

پرسپولیس در دیداری پر فراز و نشیب موفق شد در فینال جام حذفی استقلال را شکست دهد و دومین قهرمانی در یک فصل فوتبال ایران را به دست آورد. فصلی رویایی برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس که شاید به این زودی ها برای هیچ تیمی در فوتبال ما تکرار نشود. پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس توسط امید عالیشاه، مهدی ترابی به سمت آن بازیکن رفت و شادی گل را با او تقسیم کرد. همچنین عالیشاه پس از به ثمر رساندن یک گل، خوشحالی خود را با پاره کردن پیراهن خود با پرسپولیسی ها تقسیم کرد.

گل و خوشحالی عالیشاه در دربی صحنه تکراری نبود. کاپیتان سرخ باز هم از مغرب پایتخت ناجی پرسپولیس در شهرورد شد و پیش از آن نیز این فوتبالیست موفق شد گل پیروزی شاگردان حمید درخشان را وارد دروازه استقلال شهرورد کند. در تاریخ 2 آذر 1392 در هفته پانزدهم لیگ چهاردهم، استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که شاگردان امیر کالانوی در آخرین ثانیه های نیمه اول بازی توسط سجاد شهبازادا گل اول بازی را به ثمر رساندند. این تیم پیروز شد برو به رختکن. پرسپولیسی ها که این روزها حال و هوای خوبی نداشتند از نیمه دوم شروع به حمله کردند و در نهایت در دقیقه 72 بازی محمد نوری گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود. در دقیقه 82 بازی سانتر دیدنی امید عالیشاه از مرحوم هادی نوروزی توانست برای دومین بار دروازه استقلال و محسن فروزان را باز کند تا در نهایت پرسپولیس در این دیدار موفق شد استقلال را شکست دهد. نکته جالب توجه در این بازی شادی ناهماهنگ علیشاه بود. این بازیکن که قبل از گلزنی به خاطر جدال با میلاد فحردینی کارت زرد گرفت. او پس از گلزنی به استقلال لباس هایش را در آورد. اگرچه بازیکنان پرسپولیس دور عالیشاه را محاصره کردند تا خوشحالی او را از چشم داور دور نگه دارند، اما همین موضوع باعث شد تا یدالله جهانبازی تنها چند ثانیه پس از به ثمر رساندن گل دربی به عالیشاه کارت زرد دوم را بدهد و او را با کارت قرمز اخراج کند.

با وجود شانس های مکرر اما فینال جام حذفی تنها یک کارت زرد برای کاپیتان اول پرسپولیس به همراه داشت و در نهایت امید عالیشاه قهرمان جام حذفی شد. این گل دیدنی و بسیار مهم یحیی گل محمدی را مصمم تر برای حفظ کاپیتان خود کرد.

جالب اینجاست که حدود 10 روز پیش یحیی گل محمدی اسامی 4 بازیکن را برای مذاکره به رضا درویش ارائه کرد و از بین بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود، باشگاه برای تمدید قرارداد جورجی گلسیانی، میلاد سرلک، سعید وارد مذاکره شده است. صادقی و عیسی آل کثیر

در این بین البته نام امید عالیشاه در لیست بازیکنان تمدید شده نبود و مشخص نشد یحیی گل محمدی نظری درباره تمدید قرارداد این بازیکن دارد یا خیر. حتی کار به جایی رسید که کاپیتان شماره یک پرسپولیس ترجیح داد در این مورد وساطت کند و در گفت و گو با یکی از رسانه ها تاکید کرد که باشگاه برای تمدید قرارداد با او تماسی نداشته است. این اطلاع رسانی در نهایت مثمر ثمر بود زیرا یحیی گل محمدی که گفته می شود تماس های متعددی از دوستان مشترک با عالیشاه دریافت کرده بود، لیست خرید اصلاح شده خود را به باشگاه اعلام کرد و تاکید کرد که امید عالیشاه نیز برای تمدید قرارداد با وی تماس بگیرد.

حالا به محض بازگشت امید عالیشاه از سفر، کاپیتان پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید