دلیل لغو برخی از پروازهای داخلی / قبل از رفتن به فرودگاه تماس بگیرید

دلیل لغو برخی از پروازهای داخلی / قبل از رفتن به فرودگاه تماس بگیرید

روز جدید : سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری علت لغو برخی پروازهای داخلی در 24 ساعت گذشته را وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی از فرودگاه های کشور عنوان کرد و گفت: مردم قبل از تماس با اطلاعات پرواز یا شرکت های هواپیمایی اقدام کنند. برای رفتن به فرودگاه اطلاعات لازم برای لغو یا تاخیر پرواز را دریافت کنید.

در 24 ساعت گذشته برخی از پروازهای داخلی در فرودگاه هایی مانند فرودگاه مشهد، فرودگاه ایلام و … لغو شده و برخی از مسافران در این فرودگاه ها با مشکل مواجه شده اند.

میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طی 24 ساعت گذشته برخی از پروازهای داخلی فرودگاه های کشور به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی یا شرایط خاص جوی لغو شده است.به فرودگاه با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید. یا اطلاعات پرواز برای اطلاع از لغو یا تاخیر پرواز شما.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه، تمامی شرکت ها موظفند از طریق پیامک با مسافران در ارتباط بوده و اطلاعات این گونه پروازها از قبیل لغو و تاخیر به دلیل شرایط خاص جوی را به اطلاع عموم برسانند. از مسافران نیز می خواهیم قبل از عزیمت به فرودگاه این کار را انجام دهند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اولویت این سازمان حفظ ایمنی و سلامت مسافران پروازهای داخلی و خارجی است، بنابراین در صورت شرایط خاص جوی مانند وضعیت برخی فرودگاه‌ها در 24 ساعت گذشته تکرار می شود، ما مجبور به لغو خواهیم شد بنابراین از مسافران می خواهیم برای اطلاع از وضعیت پرواز خود با اطلاعات پرواز مورد نظر خود و یا شماره تماس مستقیم با شرکت های هواپیمایی تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید