ده ها هزار بی خانمان در لس آنجلس/شهردار وضعیت فوق العاده اعلام کرد

ده ها هزار نفر هر شب در خیابان های لس آنجلس می خوابند. این مشکل به یک اپیدمی تبدیل شده است که بسیاری از بازدیدکنندگان یکی از ثروتمندترین مناطق شهری روی کره زمین را شوکه کرده است.

علاوه بر این، مشکلات سلامت روان و سوء مصرف مواد در بین این گروه بسیار رایج است.

کارن باس، شهردار لس آنجلس گفت: “من این بحران بی خانمانی را که بیش از 40000 نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و تک تک ما را تحت تاثیر قرار می دهد، نمی پذیرم.”

وی افزود: “وظیفه من این است که لس آنجلس را با رویکردی فوری و استراتژیک برای حل یکی از سخت ترین چالش های شهرمان در مسیری جدید حرکت دهم.”

باس، که گمان می رود اولین شهردار زن لس آنجلس باشد، بیانیه را در اتاقی که به عنوان “مرکز مشترک پاسخگویی به بی خانمان ها” تعیین شده است، امضا کرد و گفت که ابزار و اختیارات را برای “اطمینان از اینکه از هر منبع ممکنی که ما استفاده می کنیم” فراهم می کند. “

او با وعده “تغییر چشمگیر” در شیوه های شهرداری لس آنجلس، قول داد در روزهای آینده دستورات اجرایی را امضا کند که وضعیت بی خانمان ها را اصلاح کند. وی وعده داد که مسکن موقت با اجاره آپارتمان و اتاق متل تامین شود.


ده ها هزار بی خانمان در لس آنجلس / شهردار وضعیت فوق العاده اعلام کرد

باس، نماینده سابق کنگره ایالات متحده، در نبردی رودررو با ریک کاروسو، توسعه‌دهنده برجسته شهر، برای شهرداری لس‌آنجلس نامزد شده است.

او کمپینی را با موضوع بی خانمانی راه اندازی کرد و کاروسو را به چالش کشید.

مشکلات بهداشتی، اعتیاد، همراه با هزینه بالای مسکن و مالیات بسیار بالاتر از میانگین ملی، ساکنان برخی از شهرهای بزرگ آمریکا را آزار می دهد.

با توجه به اینکه لس آنجلس میزبان المپیک 2028 است، ناظران می گویند که مقامات شهری عجله دارند تا پیاده روها را از چادرهای پاره پاره شده پراکنده در حیاط بوتیک های شیک یا خانه های میلیون دلاری پاک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید