دوره آموزشی بیمه مسئولیت مدنی

ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786468

برای اولین بار در زاهدان دوره آموزشی فردی استقبال از نمایندگان بیمه ملت در این استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ آموزش فنی و صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی برای اولین بار توسط شعبه مشهد با حضور نمایندگان این استان انجام شد.

مدیر بیمه های مسئولیت بیمه ملت به عنوان مدرس این دوره با تشریح مسائل فنی و صدور بیمه نامه، پوشش ها و مقررات جدید بیمه مرکزی را با مثال های روان و ملموس برای نمایندگان حاضر در این دوره آموزشی تشریح کرد.

بر اساس این گزارش تعداد نمایندگان واقعی بیمه ملت در استان های سیستان و بلوچستان 15 نماینده است و با توجه به فاصله زیاد شهرستان های این استان از یکدیگر، پذیرش نمایندگان این دوره آموزشی غیرقابل مقایسه بوده است.

نزدیک ترین نماینده به زاهدان (خاش) برای حضور در اولین دوره آموزشی فنی و صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی 175 کیلومتر را طی کرد و این نشان از اشتیاق و هیجان نمایندگان برای آموزش های مختلف بیمه فنی دارد.

بیمه ملت با توجه به تعداد کم نمایندگان بیمه ملت در این استان همواره تلاش کرده است تا شبکه بازرگانی در این استان را از کسب دانش و فناوری منتفع کند و این نمایندگان از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت بیمه ملت دریغ نکرده اند. کار را نکرد.

باید بگویم؛ اولین دوره فنی آموزش و صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی روز چهارشنبه مورخ 26 آبان ماه 1400 با حضور مجید حسن پور مدیر بیمه مسئولیت، سید مهدی میری رئیس شعبه مشهد، محبوبه مقصودی نمایندگان کارشناس ارشد در محل برگزار شد. شعبه مشهد و هر 15 نماینده استان سیستان و بلوچستان در مرکز همایش های استقلال زاهدان. شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید