دوره مجازی سدید ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود

ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780163

میلاد جباری گفت: دوره مجازی «سدید» ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی به منظور توانمندسازی در حوزه مهارتی و دانشی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: جوانان رضوی در تلاش هستند تا نیرویی جوان و وفادار انقلابی را بسازند و تربیت کنند تا برای انقلاب اسلامی کادرسازی کنند و در مسیر رفع دغدغه های مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی افزود: دیدار جوانان رضوی با مقام معظم رهبری قطعا نقطه عطفی برای مؤسسه بود. چرا که این نشست شاید اولین در نوع خود در سطح آستان قدس رضوی باشد و اکنون این نهاد با نیرویی با نیروی محرکه قویتر و تغییر ساختاری هدفمند برنامه های خود را پیش می برد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: اکنون با توجه به خلأهای موجود در آموزش معرفتی جوانان در سراسر کشور و عدم تعریف مناسب مجموعه ای با این دغدغه در کشور، این نهاد در تلاش است تا گام دوم انقلاب را اعلام کرد.» با طراحی قالب های آموزشی متنوع و جذاب برای جوانان و نوجوانان، معارف اسلامی عملی را در اختیار این قشر از جامعه قرار دهد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم جوانی مثل انقلاب اسلامی اگر پایه اعتقادی درست و محکمی نداشته باشد و به توحید درست فکر نکند همچنان در مثلث شوم طلا، قدرت و نفاق و انحراف از راه توحیدی خداوند.»

جباری گفت: امروز جوانان نیازمند آشنایی با مبانی انقلاب و تمدن هستند که می تواند انگیزه نسل جوان نخبه را برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی تقویت کند.

وی تاکید کرد: دوره مجازی سدید به منظور توانمندسازی دانش و مهارت فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از بهترین اساتید کشوری در این زمینه در سراسر جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

این مسئول گفت: دوره مهارت و دانش سدید با 40 ساعت فیلم آموزشی آفلاین با حضور 16 استاد به ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی، مدیران و تشکل های متوسط ​​با حداکثر مدت زمان 60 روز در قالب دوره آموزشی برگزار می شود. ویدئوها. تدریس شده توسط اساتید.

وی گفت: این دوره با حضور چند تن از چهره های کشوری و با حضور حجت الاسلام محمد کومی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام استاد پناهیان، استاد نادر طالب زاده، مهدی رسولی و استاد وحید یامین پور به صورت آنلاین برگزار می شود.

جباری گفت: برگزیدگان این دوره با حداقل یک هزار و 400 امتیاز، گواهی رسمی و معتبر دوره آموزشی مجازی سدید را از موسسه جوانان آستان قدس رضوی دریافت و به همراه بسته متبرک رضوی به صورت رایگان ارسال خواهند شد. همچنین در پایان دوره با ارائه گواهینامه به دانشمندان برتر (با توجه به امتیازات کسب شده از آزمون های دوره) برای خرید محصولات (کتاب های معرفتی، محصولات فرهنگی و رضوی) کوپن صادر می شود. ) به ارزش 200 هزار تومان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه حضور در دوره مجازی سدید 400 هزار تن است که با اعمال تخفیف 75 هزار تنی به صورت آنلاین انجام می شود و مابقی هزینه ها بر عهده موسسه جوانان خواهد بود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: فعالان فرهنگی و اجتماعی می توانند با ارسال شماره 6 به سامانه پیامکی 10008888 و یا از طریق سایت say.javanan.org نسبت به ثبت نام در دوره مجازی سدید اقدام کنند.


وی در پایان گفت: دوره مجازی سدید برای توانمندسازی مدیران میانی و برقراری ارتباط و تعامل آنها در سراسر کشور توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید