نگاهی ویژه به فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی در طرح های نهضت ملی مسکن


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883836

شاکرنژاد گفت: فعالان فرهنگی و قرآنی که بخش زیادی از جمعیت را در حوزه های مختلف تشکیل می دهند در اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، حامد شاکرنژاد در حاشیه نشست بررسی طرح ملی مسکن در زاهدان، یکی از اهداف اصلی دولت در اجرای طرح ملی مسکن را تولید مسکن برای ایجاد تعادل بین تقاضا و عرضه و رفع کمبود آن دانست. وی گفت: دولت سیزدهم انقلاب برای حل معضل مسکن در کشور ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال را در اولویت قرار داد که توجه ویژه ای خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی در وزارت راه و شهرسازی پیگیری و همکاری در زمینه ساخت و راه اندازی مجتمع های تخصصی نظامی و فرهنگی در چند شهر کشور خواهد بود تا همه فعالان این حوزه می توانند از مزایای آن در توسعه فرهنگی و توسعه قرآن بهره مند شوند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرهنگ یکی از ارکان اصلی یک جامعه به ویژه جامعه ای مانند ایران اصیل و ثروتمند است، وزارت راه و شهرسازی به ویژه بالاترین مقام نظام وزارتخانه در برنامه ریزی ها و سیاست های کلان جایگاهی دارد و توجه ویژه ای به این حوزه شده است.

شاکر نژاد با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن گفت: به منظور تامین مسکن مناسب با در نظر گرفتن تمامی موازین اسلامی و ایرانی پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن تدوین می شود. پس از تصویب ابلاغیه

وی با تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برای ایجاد هم افزایی مطلوب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: در شرایط کنونی کشور آنچه در اجرای طرح ملی مسکن اهمیت دارد. برنامه حرکت برای رفع موانع و کمک به تحقق هر چه سریعتر آن است، برنامه تقویت امید به آینده بهتر در جامعه با گرفتن خانه در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید