گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان برگزار می شود


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895525

مسئول سازمان سایبری بسیج سیستان و بلوچستان گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 200 نفر از فعالان فضای مجازی استان به مدت دو روز در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی تهرانی مقدم در گفت و گو با عصرهامون گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان با حضور اساتید برجسته استان و کشور در روزهای 25 و 26 شهریورماه در زاهدان برگزار می شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی توانمندسازی بسیجیان فعال در فضای مجازی برای افزایش مهارت و دانش، شناسایی فرصت ها و تهدیدها در این حوزه و ارتقای سواد رسانه ای عناصر فعال در این حوزه است. حوزه فضای مجازی

وی خاطرنشان کرد: در این نشست با بخش‌هایی از شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی، آموزش رسانه، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، سواد بصری و تکنیک‌های تولید محتوا، نظارت، امنیت و مدیریت فضای مجازی، جریان‌سازی رسانه‌های داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر خواهد شد. ، روزنامه نگاری و یک مجله آنلاین برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

تهرانی مقدم گفت: این گردهمایی به همت سازمان فضای مجازی بسیج استان و با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، بسیج اساتید، مرکز مطبوعات استان، معاونت فضای مجازی مرکز برگزار می شود. استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید