دولت باید در اجرای رتبه بندی معلمان تسریع کند

دولت باید در اجرای رتبه بندی معلمان تسریع کند

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با محکومیت جنایت عربستان در اعدام دسته جمعی مردم بیگناه و تمجید از اقدامات سپاه پاسداران و اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران گفت: اطلاعات و سازمان اطلاعات (سپاه) که دو سلاح قدرتمند و قدرتمند برای دفاع از کشور و منافع مردم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به قانون رتبه بندی معلمان که چندی پیش از سوی رئیس مجلس برای اجرا ابلاغ شد، خواهان تسریع در روند اجرا هستیم تا بتوانیم در سال های آینده به طور کامل از حقوق خود استفاده کنیم.

نماینده مردم بروجرد و آسترینان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در راه آهن بروجرد گفت: از همه خدمات شما متشکرم. این راه آهن در مجلس دهم تمام مراحل را طی کرد و کمیسیون ماده 23 بودجه را تصویب کرد و امروز شرایط و سکو برای اجرای این پروژه مهیا است.

وی ادامه داد: پیمانکار مشخص شده است. دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یکی از مطالبات دیرینه مردم است، شهری که به حقوق و دین مبین اسلام و انقلاب خود ادا کرده است و رئیس جمهور باید دستورات مقتضی برای آمادگی این امر صادر کند.

گودرزی ادامه داد: تکمیل ورزشگاه استان از نیازهای جدی مردم و همچنین توجه به منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی دوم بروجرد واقع در آسترینان است که از سال 87 تمامی مقدمات و زیرساخت های آن مهیا شده و باید تبدیل شود. به کارگروه اقتصادی تبدیل شود.» این کارگروه تحولی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید