درخواست مجلس برای تسریع در اجرای رتبه بندی معلمان

درخواست مجلس برای تسریع در اجرای رتبه بندی معلمان

امیر گلی جعفری بروژنی گفت: شرایط اقتصادی کنونی کشور و مشکلات ایجاد شده برای مردم ناشی از عوامل ساختاری در حوزه اقتصاد است که طی سالیان متمادی و دولت های مختلف شکل گرفته است. البته بخشی از مشکلات ناشی از تصمیمات و سیاست های دولت است و انتظار داریم تصمیمات دولت پشتوانه کارشناسی لازم را داشته باشد و با تعامل با مجلس و کمیته های تخصصی شکل بگیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند جراحی و تصمیمات کلان است، افزود: امروز دولت در اجرای طرح های تحول خود تصمیماتی گرفته است که بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است. “

وی یادآور شد: مجلس با تصویب اقدامات اصلاحی دولت، ضمن حفظ وظایف نظارتی خود، توصیه ها و هشدارهایی دارد. همه دستگاه ها در سیستم باید یکپارچه حرکت کنند و به نظر نمی رسد این اتفاق نظر وجود داشته باشد.

نماینده مردم چهار محال و بختیاری در مجلس یادآور شد: این اقدامات نیازمند پیوست رسانه ای است و محیط آلوده و کنترل شده توسط دشمن این دلبستگی را دوچندان می کند و در این زمینه خلا زیادی وجود دارد.

جعفری بروژنی با اشاره به تقویت زیرساخت ها برای افزایش بهره وری در حوزه های مختلف تولید، گفت: اگر زیرساخت های کشور تقویت نشود، تولید بیشتر و اقتصاد موفق تری محقق نمی شود و باید نظارت و تنظیم بازار به دقت رصد شود. آنچه امروز در بازار دیده می شود با آنچه گفته می شود بسیار متفاوت است.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: خط قرمز ما معیشت مردم است و حاضریم هر کمکی که دولت بخواهد در مجلس انجام دهیم اما مردم متضرر نشوند. ارز ترجیحی قطعاً مفسده و مشکل زا است و تذکرات، سؤالات، مناظره ها، استفساریه ها، تحقیق و تفحص های نمایندگان مجلس در جهت حمایت از دولت است و دولت می داند که تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد، اما آنچه در مجلس برای هر چه دولت موفق تر باشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با انتقاد از عدم توازن در استفاده از هر دو عنصر تجربه و جوان در مدیریت های کشور گفت: انتظار داریم دولت به این دو نکته توجه کند و از هر دو بهره ببرد؛ اما در این راستا از این دو نکته استفاده می شود. همچنین باید به یکسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای آن توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه بازار متلاطم خودرو نیازمند مدیریت، برنامه ریزی و تصمیم گیری انقلابی است، گفت: منویات رهبر انقلاب در این زمینه هنوز محقق نشده است. دولت باید در ارائه آمارهای غیرکارشناسی از سوی برخی مسئولان از قیمت ها و التهابات بازار دقت کند. ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی از ضروریات و الزامات مهم مردم است و دولت باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشد.

نماینده مردم در مجلس نمایندگان ار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان که مجلس در این زمینه انجام داده است و باید با سرعت بیشتری اجرا شود.

جعفری بروژنی با انتقاد از اینکه بازار مواد مخدر به شدت مختل شده و اقشار مختلف تحت فشار هستند، گفت: این موضوع باید به دقت رصد شود و قانون تامین اجتماعی اجرا شود؛ این موضوع باید با جدیت تمام شود. ساکنان استان چهارمحال و بختیاری منتظر سفر رئیس جمهور به استان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید