دولت باید در یکسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای رتبه بندی معلمان سرعت ببخشد

دولت باید در یکسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای رتبه بندی معلمان سرعت ببخشد

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی یادآور شد: رئیس جمهور باید به فعال شدن مدیریت استان تهران و شهرستان های آن توجه بیشتری داشته باشد چرا که ایران در گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس یک قانون قدرتمند است. رهبر معظم انقلاب، رهبران مؤمن، انقلابی می‌خواهند شایسته و آگاه باشند و از افراد منصوبی استفاده کنند که هیچ یک از ویژگی‌های ذکر شده را نداشته باشند و برنامه و انگیزه کافی برای اداره امور معیشتی، اقتصادی، رفاهی و حل مشکلات و مشکلات را نداشته باشند. قدر فرصت طلایی کشور را ندانیم و مشکلاتی را به وجود بیاوریم. می گویند باید فکری کرد.

بشیری افزود: در این هفته جلساتی با وزارتخانه های اقتصاد، دفاع و امور خارجه داشته ایم و امیدواریم وزیر اقتصاد نسبت به برنامه های ارائه شده به مجلس برای اخذ رای اعتماد اقدام قابل توجه، همه جانبه و فوری داشته باشد. وزیر دفاع در خصوص پرداخت حق مالکان و مردم روستاهای اطراف پارچین و تعیین مرز فوری اقدامات لازم و نجات مردم از ناامنی را انجام می دهد و وزیر امور خارجه نیز باید اتخاذ کند. اقدامات با برنامه گسترده تر در زمینه دیپلماسی اقتصادی.

وی یادآور شد: از دولت به ویژه رئیس جمهور می خواهد که حقوق بازنشستگان و یکسان سازی آنها و اجرای رتبه بندی معلمان را تسریع کند.

دیدگاهتان را بنویسید