دولت در سال 1401 حد نصاب معاملات را تعیین کرد


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844052

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت الله رئیسی به حد نصاب 1401 رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تصويب هيأت وزيران و در انجام تكليف مقرر در تبصره (1) ماده. (3) قانون مزایده، حد نصاب معاملات خرد تا سقف یک میلیارد ریال، معاملات متوسط ​​(معاملات بیش از سقف معاملات خرد) تا سقف 10 میلیارد ریال و معاملات کلان با برآورد اولیه بیش از 10 میلیارد ریال. .

لازم به ذکر است که حد نصاب این معاملات در مواردی که معامله به صورت مزایده انجام می شود افزایش می یابد.

موافقت دولت با مصوبات قوه مجریه برای ثبت حمایت و کمک از اقشار آسیب پذیر در سامانه خدماتی وزارت تعاون.

پس از تشکیل جلسه و در انجام تکلیف موضوع بند (و) تبصره (17) قانون بودجه سال 1401 کشور مبنی بر ثبت حمایت ها و کمک به اقشار آسیب پذیر در سامانه خدمات وزارت تعاون، کار و معاونت اجتماعی آیین نامه اجرایی مربوط به مصوب این بند.

تمدید موافقتنامه موقت ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو آن

پروتکل تمدید موافقتنامه موقت تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو از جمله ارمنستان و بلاروس به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصویب معاونت حقوقی رئیس جمهور ، قزاقستان، قرقیزستان، فدراسیون روسیه) به تصویب هیئت وزیران رسید.

تغییر قوانین اجرایی نحوه شناسایی و شناسایی خانوارهای ایرانی و اتباع خارجی

هیئت دولت به منظور رفع مغایرت‌های قانونی و ایرادات شورای بررسی و اجرای تصمیمات دولت با قوانین اجرایی نحوه شناسایی و شناسایی خانوارهای ایرانی و اتباع خارجی، با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس‌جمهور مبنی بر اصلاح مقررات فوق موافقت کرد.

درخواست اولویت از مجلس برای بررسی لایحه تصویب کنوانسیون مشاوره سه جانبه (استانداردهای بین المللی کار)

به پیشنهاد معاون رئیس جمهور در امور مجلس و در اجرای ماده (100) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دولت از مجلس درخواست کرد طرح قانون تصویب کنوانسیون مشاوره سه جانبه (استانداردهای بین المللی کار) را در اولویت قرار دهد. .

تعیین نماینده و اعلام نظر دولت در مورد تعدادی از برنامه های نمایندگان

هیأت وزیران با اعلام نظر درباره تعدادی از برنامه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از دولت را برای نظارت بر موضوعات مربوطه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید