هپکو قبل از انقلاب فقط نصاب بود و امروز یک تولید ملی است و بزرگترین انبارهای لوازم یدکی کشور در اختیار هپکو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; میکانی، قائم مقام مدیرعامل هپکو در بازدید از هپکو گفت: هپکو سابقه 40 ساله در معدن و راه سازی دارد و ما در 5 بخش تخصص داریم.

میکانی گفت: در حال حاضر بر اساس برنامه دولت سیزدهم، هپکو بر حوزه معدن نیز متمرکز شده است.

وی ادامه داد: گروهی متشکل از هزاران نفر از کارشناسان راهسازی و معدنی در هپکو گرد هم آمدند و 6000 متر فضای بازدید شده امروز بعد از انقلاب مورد بهره برداری قرار گرفت، قبل از انقلاب هپکو فقط نصاب بود اما امروز افتخار می کنیم که هپکو ملی است. تولید . .

قائم مقام مدیرعامل هپکو تصریح کرد: هدف هپکو از همان ابتدا تولید محصولات سنگین است و می توانیم کمپرسی تا 240 تن تولید کنیم که سنگین ترین کمپرسی کشور است. هپکو در سال‌های اخیر بیش از هزار دستگاه کمپرسی تحویل داده است.

میکانی گفت: یکی از نقاط قوت هپکو سیستم پشتیبانی تولید آن است، ربات های جوشکاری هومو منحصر به فرد هستند و سرمایه گذاری های عظیمی در ماشین آلات خط تولید هپکو انجام شده است که شاید دیگر نتوانند وارد کشور شوند.

وی افزود: از سال 82 هپکو برای تحویل سبد محصولات به بلوغ رسیده است و همو نباید با شرکت هایی که تنها دو تا سه سال سابقه واردات ماشین آلات دارند همراه شود.

قائم مقام مدیرعامل هپکو گفت: در سال 87 هپکو 18 نوع محصول تولید کرد که مدارک آن موجود است، البته برخی می گویند هپکو مدعی است اما ما توانستیم این تنوع محصولات را در بازار عرضه کنیم.

میکانی یادآور شد: هپکو دارای نمایندگی در سراسر کشور بوده و همواره در کنار مشتریان بوده و خدمات پس از فروش ارائه کرده است، بزرگترین انبار لوازم یدکی کشور هپکو است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 بیش از 6 هزار میلیارد تن ماشین آلات وارد کشور شد که بیشتر مورد استفاده قرار گرفت در حالی که این دستگاه ها تاریخ مصرف گذشته و ناکارآمد هستند. این واردات بی رویه دستگاه های فرسوده باعث شده است که برخی کشورها ایران را گردباد ماشین ها بنامند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید