جلسه شورای شهرداری برای انتخاب شهردار زنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شد.

ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790224

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان که امروز (سه شنبه 16 آذرماه) برای انتخاب شهردار زنجان برگزار می شد، به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حمزه لوپک در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: قرار بود امروز جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان به منظور انتخاب شهردار زنجان برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه لغو شد، خاطرنشان کرد: داوود حسنی (عضو شورا) در مرخصی استعلاجی به سر می برد و سه نفر دیگر (از لیست شورای وحدت اصولگرایان) نیز جلسه را ترک کردند.

حمزه لوپک افزود: به این ترتیب به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه به رسمیت شناخته نشد و لغو شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه جلسه بعدی شورای انتخاب شهردار زنجان در اسرع وقت برگزار می شود، گفت: این جلسه احتمالا بعدازظهر امروز (سه شنبه 16 آذر) برگزار می شود.

وی یادآور شد: این جلسه در حالی لغو شده بود که سعید نجفی (عضو شورا) با وجود فوت پدرش و وضعیت نامساعد روحی وی در جلسه حضور داشت.

به گزارش موج رسا; عباس رشاد در جلسه رسمی و علنی روز 29 شهریورماه سال جاری به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد و وزارت کشور با صلاحیت وی موافقت نکرد و پرونده وی به شورای حل اختلاف وزارت کشور ارجاع شد و رشاد استعفای خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید