دولت سیزدهم ردیف بودجه جدیدی برای سپاه باز کرد

دولت سیزدهم ردیف بودجه جدیدی برای سپاه باز کرد

روز جدید : سردار حزنی گفت: برای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ردیف بودجه مستقلی برای محرومیت زدایی در دولت باز شده است که یک پله از سوی دولت و چند پله پیش رفته ایم.

معاون هماهنگ کننده مرکز جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: آمار فعالیت های ما به روز است و مناطق پاکسازی شده، صعب العبور و ماموریتی سپاه در اولویت است.

به گفته سردار حزنی، «در چند دولتی که آزمایش کرده‌ایم، در بحث محرومیت‌زدایی تفاوت چندانی وجود نداشته است. زیرا همه آنها همکاری کردند. اما مشکل اصلی کمبود اختیارات استانداران و استانداران و تمرکز اختیارات در مرکز است که اگر بین استانداران و مدیران رده پایین تقسیم شود، به بهبود ماموریت های ما کمک می کند.

اردوگاه CRRF و بنیاد تایر برکت 10 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

پس از دفاع مقدس، سپاه پاسداران از قرارگاه مهندسی تشکیل شده در دوران جنگ، قرارگاه سازندگی را تشکیل داد و سپس فعالیت های غارتگری و عمرانی خود را آغاز کرد و تا امروز ادامه دارد.

این موسسه در جریان فعالیت خود به این نتیجه رسید که علاوه بر ساخت خود پروژه ها مانند سدها، پل ها و بزرگراه ها، چشم اندازی نیز برای اطرافیان پروژه ها وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در زیرساخت های راه، پل ها، مساجد، مدارس و مشکلات دیگر وجود دارد، رسیدگی کنید.

از سال 1380 علاوه بر اردوگاه های تخصصی در زمینه سدسازی، راهسازی، تونل سازی و سایر پروژه ها، اردوگاه دیگری نیز برای محرومیت زدایی طراحی شد که «کوثر» نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید