دولت قدرتمند مردمی ایران به دشمن باج نمی دهد / فروپاشی آمریکا نزدیک است


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908096

مزه نژاد با بیان اینکه مبنای سقوط و نشانه های افول آمریکا روشن و روشن است، گفت: افول، سقوط و فروپاشی آمریکا، این بذر فساد نزدیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی در گفت و گو با … خاورستان در خصوص جنایات آمریکا در ایران و جهان تصریح کرد: جنایات آمریکا پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد و بزرگترین جنایت آمریکا بمب اتمی بود که بر روی ژاپن استفاده کرد و در چند ثانیه تعداد قابل توجهی کشته و زخمی شدند. .

این کارشناس سیاسی گفت: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به جنایات خود ادامه داد و برای تسلط بهتر بر کشورها آنها را بین خود تقسیم کرد.

مزگی نژاد گفت: آمریکا در بسیاری از کشورها عده ای را کشت، دست نشانده های خود را در دولت آورد و در کشورها حکومت را تغییر داد تا همه به دستور او عمل کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها با این اقدام ضعیف، عقب مانده و وابسته شده اند، گفت: آمریکا جنایت در ویتنام را به حدی رسانده است که بسیاری از کودکان این کشور بد شکل به دنیا می آیند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکا معادن و ذخایر آنها را در کشورهای آفریقایی غارت کرد و بزرگترین قاچاقچی اسلحه را تأسیس کرد. این کشور از انواع سلاح ها بین کشورها برای کشتار و خونریزی علیه کشورهای مستقلی که نمی خواهند با آنها کار کنند، استفاده می کند.

مزگی نژاد گفت: آمریکا کشف حجاب و برهنگی را به کشورها تحمیل کرد و بسیاری از کشورها را به یک محصول رساند.

وی خاطرنشان کرد: ایران به عنوان سرزمینی که مرزهای جغرافیایی و شرایط خاص خود را دارد، از جنایات آمریکا مستثنی نیست و آمریکا در این کشور جنایت کرده است و همچنان می کند.


حکومت آمریکا در ایران با کودتا آغاز شد

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: آمریکا در دوران پهلوی و با حمایت محمدرضا پهلوی در 7 مرداد 1332 در ایران کودتا کرد و حاکمیت کشور را به دست گرفت.

مزگی نژاد گفت: بزرگان و شایسته کشور را دستگیر و زندانی کرد، فرهنگ غرب و گشایش حجاب را در کشور ترویج داد، جایگاه زن را در کشور تنزل داد و به فساد و فحشا دامن زد.

وی با بیان اینکه آمریکا یک محصول واحد به کشور ما داده است و اقتصاد کشور تنها متکی به نفت است، نگذاشتند وارد عرصه های مختلف علمی شویم و ایران را در سطحی قرار داده اند که نتوانیم پیشرفت کنیم.

یک کارشناس سیاسی گفت: امام خمینی (ره) در سال 42 تبعید شدند و فکرشان این بود که امام به کشور برنگردد.

مزگی نژاد با بیان اینکه در سال 56 قیام انقلابی رخ داد، می افزاید: در 22 آبان 57 دانشجویان پیرو خط امام که در محل لانه جاسوسی آمریکا تجمع کرده بودند به شهادت رسیدند و افراد زیادی به زندان افتادند.


آمریکا و فضای پس از پیروزی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه آمریکا نمی تواند وضعیت بعد از انقلاب اسلامی ایران را ببیند و کشوری را بپذیرد که سال ها بر آن حکومت کرده و مستقل شده است، بر کشور حکومت می کنند، شهید می کنند و حتی بدنشان را می سوزانند.

این کارشناس سیاسی گفت: برای براندازی نظام جمهوری اسلامی کودتای نظامی کردند و اولین کودتا کودتای پایگاه نوژه همدان بود که شکست خوردند.

مزگی نژاد با بیان اینکه آمریکا منافقین را جذب کرد و آنها را در سراسر کشور پراکنده کرد، گفت: آنها صدام را علیه کشور ما مسلح کردند و با حمایت او 8 سال جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز تحریم ها از همان دوران دفاع مقدس با تحریم تسلیحاتی کشور آغاز شد و این تحریم ها به شکل های دیگر، تجزیه طلبان و حمایت آنها، شروع شورش های داخلی، شکل گیری جنگ نرم و جنگ ادامه دارد. پرورش و تحمیل فرهنگ و تفکرات غربی در جهت دگرگونی فرهنگ ناب اسلام محمدی یکی از جنایات آمریکا در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: اغتشاش سال 2008 به بهانه تقلب در انتخابات از دیگر اقدامات آمریکا بود که به اوج خود رسید، ترور شخصیت های هسته ای و شهدا، شهدای محراب، شهدای حزب جمهوری و …. نمونه های دیگر از جنایات آمریکا و آخرین جنایت آمریکا در ایران، حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز در 13 آبان ماه سال جاری رخ داد که در آن تعداد زیادی کشته و زخمی شدند.

مزگی نژاد افزود: با وجود این همه اقدامات و جنایات، آمریکا هنوز به اهداف خود در ایران نرسیده است و دیگر به آنها نخواهد رسید.


دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی

وی به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ایران را تحریم کرد و بیشترین تاثیر را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که هیچ کشوری از ما حمایت نکرد و امکانات نظامی برای مقابله با صدام نداشتیم اما با رهبری امام خمینی (ره) و انقلابیونی که در راه انقلاب اسلامی ثابت قدم ماندند. ، ما به نوعی در جنگ تحمیلی پیروز شدیم و دنیا شگفت زده شد.

مزگی نژاد تصریح کرد: از نظر قدرت نظامی به جایگاه بی نظیری رسیده ایم و امروز دنیا نگران است که ایران به کشورها سلاح بدهد در حالی که در دوران جنگ تحمیلی برعکس بود.

وی تاکید کرد: ایران در سایه تحریم ها به جایی رسیده است که همه کشورهای منطقه به ایران به عنوان الگو نگاه می کنند. ما در سیاست و دیپلماسی به گونه ای قوی شده ایم که هیچ امتیازی به کشورها نمی دهیم.


اهداف دولت مردم ایران قوی است

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه هدف و اهداف دولت آیت الله رئیسی باج دادن به دشمن نیست، گفت: فرهنگ ناب اسلامی ما الگویی برای ساختار داخلی کشورها شده است.

مزگی نژاد تصریح کرد: دشمن در عرصه اقتصادی ما را تحریم کرده است تا ما را فلج کند اما امروز مقام معظم رهبری محکم پشت شرکت های دانش بنیان ایستاده اند چرا که شرکت های دانش بنیان بخش بزرگی از نیازهای کشور را برطرف می کنند.

وی به امنیت و استقلال بی نظیر کشور اشاره و تصریح کرد: همه تحولات حاصل رهبری امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و حضور دلسوزان نظام برای جلوگیری از رسیدن به اهداف دشمنان است. به ثمر نشستن

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن به دنبال ایران قدرتمند است در حالی که امروز انقلاب اسلامی در دنیا نفوذ پیدا کرده و در حال گسترش است.

مزگی نژاد تاکید کرد: دولت مقتدر مردمی ایران به دنبال عزت و امید و احقاق حقوق مردم است.


جایگاه و نقش زنان ایرانی در توسعه کشور

وی به جایگاه و نقش زنان در توسعه کشور اشاره کرد و تصریح کرد: زنان و دختران ایرانی با حجاب در جامعه حضور دارند و از نظر اجتماعی فعال هستند. زنان ایرانی در کنار به دنیا آوردن همسر و فرزند در مسئولیت های مهمی نیز ایفای نقش می کنند و بسیار موفق هستند. اما زنان در کشورهای غربی آنقدر ضعیف و بی اراده هستند که به عنوان کالا خرید و فروش می شوند.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز وقتی به سایت های خبری بیگانه نگاه می کنیم همه یکدیگر را مقصر می دانند و سرکوب می کنند زیرا هر کدام از این کشورها ادعای براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشته اند و وقتی به هدف خود نرسیده اند هر کدام را سرکوب می کنند. دیگر.

مزگی نژاد اضافه کرد: بسیاری از تحولاتی که امروز در ایران شاهد آن هستیم خواسته بسیاری از کشورهاست که غذای آمریکاست و این در حالی است که ایران نه تنها غذای آمریکاست بلکه از دیگر کشورها نیز حمایت می کند.


زوال آمریکا

وی به افول آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا از ابتدا به دنبال درآمد خود از کشورهای استعمارگر بود و در ابتدا رشد خوبی داشت.

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: با شکل گیری انقلاب اسلامی و ثابت کرد که زیر بار آمریکا نمی رود، بازارهای منطقه دچار افت شد.

مزگی نژاد یکی از اهداف آمریکا در منطقه را جلوگیری از نفوذ ایران در کشورها عنوان کرد و گفت: آمریکا در هر کشوری نوکر و دست نشانده داشت و همه سقوط کردند از جمله محمدرضا شاه پهلوی در ایران که ویران شد.

وی بیان کرد: زمانی که بسیاری از نوکران دست نشانده آمریکا در کشورها سقوط کردند، آمریکا در منطقه مورد نظر و محبوب نیست و به همین دلیل با ایجاد جنگ های مختلف در کشورها به دنبال فروش اسلحه است تا بازارها را تصرف کند.

این کارشناس سیاسی گفت: بسیاری از منابع و معادنی که پیش از این به تاراج رفته بودند، اکنون نیاز به خرید دارند و جایگزینی پول ملی کشورها به جای دلار و یورو نمونه ای از مشکلات و ضعف اقتصادی در آمریکاست.

مزگی نژاد با بیان اینکه بسیاری از کشورها حاضر نیستند بار دلار را به دوش بکشند، گفت: وقتی دلار انباشته می شود یکی از دلایل کاهش آمریکا همین است.

وی به یاس سیاستمداران آمریکایی اشاره کرد و افزود: افراد بی ثبات در آمریکا حکومت می کنند که این نشان از ضعف کشور است.

این کارشناس مسائل سیاسی به وضعیت معیشتی و اجتماعی مردم آمریکا اشاره کرد و گفت: وجود جعبه های مقوایی، خانه های دوش، بیکاری و مشکلات معیشتی از نشانه های زوال آمریکاست.

مزگی نژاد گفت: آمریکا که زمانی مقصد برخی برای اقامت و مهاجرت بود، اکنون به جایی رسیده است که مردمش به فکر مهاجرت و خروج از این کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ارتش آمریکا به راحتی تسلیم نیروهای ایرانی در خلیج فارس می شود و ما نفتکش هایی را که شب ها در روز روشن از آب هایمان می دزدند، پس می گیریم که این نیز نشانه زوال آمریکاست.

این کارشناس سیاسی گفت: در حال حاضر سازمان ملل و کشورهای عضو آن آمریکا را نمی خواهند.

مزگی نژاد با بیان اینکه مبنای سقوط و نشانه های افول آمریکا روشن و روشن است، گفت: افول، سقوط و فروپاشی آمریکا، این بذر فساد نزدیک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید