دولت مجبور به تغییر تصمیم صندوق تامین اجتماعی در تعیین حقوق بازنشستگان نشد

دولت مجبور به تغییر تصمیم صندوق تامین اجتماعی در تعیین حقوق بازنشستگان نشد

در تذکر شفاهی به لطف الله سیاه کلی وزیر نیرو گفت: استان قزوین یکی از استان های مهم در تولید گندم کشور است و گندم در این فصل دانه بندی می شود، بنابراین قطع برق چاه های کشاورزی خسارات جبران ناپذیری به کشاورزی وارد کرده است. دستور عدم قطع برق چاه های کشاورزی حداقل تا 20 روز آینده.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو ادامه داد: اعتراض دارند اما با این روش در آینده نزدیک نیروگاه تعطیل می شود.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: دستور جنابعالی مبنی بر انتقال عوارض به مهرگان هنوز اجرایی نشده و ظاهراً معاونت مورد نظر مانع این اقدام شده است لذا مردم منتظر دستور جنابعالی هستند.

این نماینده مجلس یازدهم خطاب به دولت گفت: دولت نباید مصوبه شورای امنیت را در تعیین حقوق بازنشستگان تغییر می داد، اما دولت می تواند مصوبه را تایید یا رد کند، اما تغییر مصوبه قانونی نیست، بنابراین معاون اول – رئیس جمهور ما از جمهوری می خواهیم که در این مورد تجدید نظر کند.

سیاهکلی ادامه داد: شورای دولت باید موضوع تغییر وضعیت کارمندان خود را در اولویت قرار دهد و برای همیشه به این معضل پایان دهد تا کارمندان صادق دولت از نگرانی نجات پیدا کنند و وضعیت آنها تغییر کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اقدام اقتصادی دولت نشان دهنده شجاعت و دلسوزی دولت است و همه ما از این اقدام دولت تشکر می کنیم اما دهک خانواده ها مورد انتقاد است، خیلی ها می آیند. به ما و دلایل آن ها دهک را نمی شناسند و رتبه شان را قبول ندارند، از این رو انتظار داریم دولت به این امر رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید