دولت موضوعات مختلف را به مذاکرات مرتبط نکرده است/ تامین زیرساخت های ارتباطی از اولویت های دولت است


زمان: 20:13
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840191

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم همه مسائل را به مذاکرات ربط نداده و در عمل ثابت کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، عیسی زارع پور از شهرستان های میاندوآب و چهاربرج با بیان اینکه مردم امروز نیازمند کار و تلاش هستند، گفت: دولت علیرغم همه مشکلاتی که به ارث برده است، تمام توان خود را سرمایه گذاری کرده است. زمان و تلاش برای خدمت به مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت با وجود کسری بودجه به موفقیت های بی نظیری دست یافته است.

وی با اشاره به بحث تاجداری گفت: دولت سیزدهم در اولین گام در بحث تاجداری با قاطعیت وارد میدان شد و با حرکت جهادی در تهیه و تزریق واکسن گام بلندی در جهت تاجداری برداشت که منحصر به فرد. .

زارع پو با تاکید بر اینکه هر جا که مردم کار کرده اند شاهد موفقیت بوده ایم، گفت: در جایی که مردم کار کرده و همراه ما بوده اند. مشکلات حل شده و بارها این مشکل را دیده و تجربه کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز فروش نفت افزایش یافته و شاهد موفقیت در بحث سیاست خارجی هستیم، گفت: دولت سیزدهم همه مسائل را به مذاکرات ربط نداده و در عمل هم ثابت کرده ایم.

وی در ادامه به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و گفت: این سفرها با برنامه ریزی و برنامه ریزی قبلی انجام می شود و در دور اول سفرها که رو به اتمام است به دنبال تکمیل نیمه تمام هستند. طرح ها و پروژه ها از سفر پروژه های جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

زارع پور افزود: آقای رئیسی گفتند رئیس جمهور همه ملت ایران است و این را در عمل با سفر به استان ها و حضور در جمع مردم نشان داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اقدامات مثبت دولت و شخص رئیس جمهور باعث ایجاد امیدواری در بین مردم شده است، افزود: هیچکس جرات اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها و جراحی بزرگ اقتصادی را ندارد، اما دولت است. صادق، شجاع و شجاع. او نشان داد که آماده تصمیم گیری های بزرگ به نفع مردم است.

وی گفت: خدا را شکر مردم به خوبی از ثمرات مثبت این طرح آگاه هستند. دادند.

زارع پور گفت: دولت با اجرای این طرح به هدف خود در اجرای عدالت و لغو رانت و مبارزه با فساد نزدیک شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه وزارتخانه خود اشاره کرد و گفت: امروز زندگی همه ما با ارتباطات پیوند خورده است و از این رو تامین زیرساخت های با ظرفیت بالا از اولویت های دولت است. “

وی افزود: دولت برای راه اندازی فیبر نوری پرسرعت برای مشاغل، مشاغل و منازل تلاش می کند و این کار آغاز شده است.

زارع پور با اشاره به تشکیل شورای عالی فضایی در 10 سال آینده گفت: امروز ماهواره های ما به نماد سربلندی، پیشرفت و اقتدار تبدیل شده اند و در بحبوحه تحریم ها و سختی ها توانسته ایم به پیشرفته ترین فناوری دست پیدا کنیم. یکی از 10 کشور جهان که ماهواره می سازد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه امیدواری به جامعه باید در اولویت همه باشد و امتیازات قابل اتکایی به مردم داده شود، گفت: برخی هستند که هدفشان پمپاژ ناامیدی است، اما مردم باید بدانند که به دنبال حل ریشه ای مشکلات هستند. در زمینه های مختلف

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید