گسترش پوشش بیمه ای مهمترین اولویت تامین اجتماعی در سیاست های ارتباطی است


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835877

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان مطرح کرد؛

کمال نیک اقبال گفت: در مهمترین گامی که سازمان تامین اجتماعی باید در راستای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بردارد، بر اجرای فرامین ایشان در سطوح مختلف حکومتی تاکید و از سوی دیگر یک فضای شفاف و فراگیر ایجاد می کند. و یک ساختار مؤثر تأمین اجتماعی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال نیک اقبال رئیس اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی گفت: این سیاست ها به عنوان یک راهبرد و نقشه راه برای آینده مقدماتی عمل می کند. برنامه ها برای تامین اجتماعی و کشور کشور جایی است که این سیاست ها به منظور یکپارچگی و اثربخشی بیشتر تامین اجتماعی در سطوح مختلف اجتماعی تدوین و ابلاغ می شود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان با تشریح جامعیت و جامعیت سیاست های ابلاغی رهبری گفت: صندوق بازنشستگی. کشوری نیز در کشور وجود دارد که مسئولیت بیمه افراد جامعه را بر عهده دارد.

وی افزود: البته بیشتر این سیاست ها بر عهده سازمان تامین اجتماعی است و سازمان باید به عنوان موتور محرکه در ابلاغ و اجرای این سیاست ها ایفای نقش کند که البته بدون همکاری و حمایت امکان پذیر نخواهد بود. سایر دستگاه‌ها. مجریه».

نیک اقبال با اشاره به لزوم اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مهمترین راهکار برای اجرای سیاست های ابلاغی، گسترش پوشش بیمه ای در کشور است که موجب ارتقای سطح زندگی و عدالت اجتماعی در کشور می شود. کشور . . برای تحقق این مهم، تامین اجتماعی با همکاری 22 سازمان بیمه گر فعال دیگر کشور باید پوشش کامل جمعیتی در حوزه تامین اجتماعی ایجاد کند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان با تمجید از جامعیت سیاست های مشترک ابلاغی رهبر معظم انقلاب افزود: گسترش پوشش بیمه ای.

وی با بیان راهکارهای موجود برای دستیابی به خدمات بهتر تصریح کرد: مهمترین خدمتی که در این زمینه ارائه می شود هوشمندسازی تامین اجتماعی است زیرا این امر موجب توسعه جزئی خدمات اجتماعی می شود که کنترل و نظارت بیشتری خواهد داشت.هزینه ها و منابع از طریق هوش می توان با دقت بیشتری به ظهور روزافزون عدالت اجتماعی در جامعه پی برد.

نیک اقبال با اشاره به بند پنجم سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب گفت: بی شک یکی از وظایف ما افزایش و کنترل قدرت خرید جامعه تحت پوشش سازمان مانند مستمری بگیران و بازنشستگان است. “

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از جامعه تحت پوشش این سازمان شامل بازنشستگان است و پرداخت ها در این دسته باید به گونه ای باشد که شرایط زندگی سالم را داشته باشند، افزود: از سوی دیگر با تخصصی شدن سطح تامین اجتماعی، سازمان خواهد توانست به صورت تخصصی تری در زمینه های کمکی، پشتیبانی و بیمه خدمات ارائه دهد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه امروزه تامین اجتماعی دارای نقشه راه مطمئنی است و می داند چگونه به هدف مورد نظر دست یابد، تاکید کرد: مهمترین گامی که سازمان تامین اجتماعی باید در راستای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بردارد. تاکید بر اجرای دستورات آنان در تمامی سطوح دولتی و از سوی دیگر ایجاد ساختار شفاف، فراگیر و موثر تامین اجتماعی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال های آینده باید با تلاش و پیگیری خدمات خود را گسترش و تنوع بخشد و این سازمان بتواند در تمامی سطوح جامعه تحت پوشش خود خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید