دومین محموله بزرگ کوسه در چابهار کشف شد/جلوگیری از قاچاق 142 تنی به کشورهای آسیایی


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884552

سرگرد داوود میرگل گفت: قرار بود قاچاقچیان در دو مرحله 142 تن ماهی کوسه و باله کوسه را از بندر چابهار به کشورهای آسیایی منتقل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرگرد داوود میرگل معاون هماهنگ کننده ارتش شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: روز گذشته پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان چابهار موفق به کشف 22 تن کوسه در یکی از سردخانه ها شدند. در حومه شهرستان چابهار.

وی بابیان اینکه این بار کوسه غیرمجاز توسط مقام قضایی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پس از مشاهده و شناسایی دقیق این سردخانه جنایتکار، با دستور مقام قضایی کوسه کشف و به محیط زیست شهرستان چابهار تحویل داده شد.

میرگل با اشاره به کشف و ضبط 120 تن باله کوسه غیرمجاز در اردیبهشت ماه سال جاری توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: این دومین محموله قاچاق کوسه در شهرستان چابهار است که متخلفان نیز تحت پیگرد قضایی قرار دارند. رویه ها سیستم قضایی معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار بابیان اینکه صید و قاچاق کوسه ها تخلف و اقدام غیرقانونی است، یادآور شد: قاچاقچیان به دلیل ارزش مالی این محموله در کشورهای آسیایی قصد داشتند این محموله را به خارج از کشور صادر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید