دو اتفاق مهم در انتخابات فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در پیش داریم و نباید بی تفاوت بمانیم.


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838052

نشست مشترک کارگروه ورزش کارگروه اسلامی با دو رئیس کمیسیون شورای شهر تهران

جلسه مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور دو رئیس کمیسیون شورای شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهارمین جلسه اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و محور تأثیرگذاری متقابل پدیده های اجتماعی و ورزش برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای کارگروه ورزش، محمد آهوندی، رئیس کمیته برنامه و بودجه و نرگس مدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران برگزار شد، به تشریح تعامل پدیده های اجتماعی در ورزش پرداختند. و اهمیت این موضوع.

در ابتدای این جلسه محمدرضا تهرانی، رئیس کارگروه ورزش حزب اسلامی موتلک با اشاره به جایگاه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نقش بی بدیل این مجموعه در خدمت رسانی به شهروندان پایتخت در تامین برنامه های استراتژیک، کاهش مشکلات و گسترش فضا از طریق گسترش ورزش همگانی صحبت می کند. سپس هر یک از اعضای کارگروه ورزش به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و دغدغه های خود در خصوص لزوم کاهش معضلات اجتماعی و تاثیر آن در ارتقای نشاط و سلامت جامعه، لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی، بهداشت و ایجاد هر چه بیشتر پرداختند. اماکن ورزشی در پارک ها برای استفاده عموم، کاهش هزینه های ورزشی در اماکن شهرداری، تعمیر پارچه های فرسوده، توزیع امکانات بیشتر برای تسهیل تربیت بدنی و سلامت بانوان در نقاط مختلف شهر تهران.

پس از پایان جلسه محمد آهوندی رئیس کمیته برنامه بودجه شورای شهر تهران، سردبیر روزنامه وطن امروز و از کارشناسان ورزش، یاد و خاطره شهدای مؤتلفه اسلامی، مرحوم یزدانی خرم رهبر سابق را گرامی داشتند. ائتلاف ورزشی حزب موتلفه اسلامی. وی کارگروه ورزش را دلیل روشنی برای استفاده از دیدگاه های این گروه برشمرد و افزود: مشکلات امروز ورزش در حوزه های مختلف از جمله شهرداری نتیجه کاستی ها و ضعف های گذشته است که این دولت به ارث برده است و چاره ای نداریم. علاوه بر تلاش برای به حداقل رساندن این کاستی ها.

آخوندی با اشاره به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نباید نسبت به این دو اتفاق مهم بی تفاوت بمانیم و مانند گذشته اجازه دهیم شرایط تقریباً با ضعف پیش برود. خوشبختانه در حال حاضر همگرایی خوبی بین دولت، مجلس و شهرداری وجود دارد و باید تلاش کنیم تا با همدلی و اتحاد وظایف برجای مانده را انجام دهیم.

این عضو سابق هیات مدیره تیم های پرسپولیس و نساجی همچنین تاکید کرد: علیرغم اینکه موفق شدیم معوقات گذشته را در شورای شهر تهران اصلاح و به روز کنیم، هنوز مشکلات و کارهای ناتمام زیادی در حوزه های مختلف از جمله ورزش وجود دارد. این باید تمام شود. بدین منظور از اعضای کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی تقاضا دارم با ارائه نظرات کارشناسی خود ما را در این امر یاری دهند و به همین منظور شخصاً آمادگی دارم در جلسات مشترک با ایشان راهکارهای عملی و اجرایی ناشی از این جلسات را مورد بحث و بررسی قرار دهم. اعضای این کارگروه.گروه.به کار.

در این دیدار سرکار خانم مدنی پور رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با ابراز خرسندی از حضور خود در کارگروه ورزشی حزب اسلامی موتلک و بهره گیری از نظرات این گروه، خاطرنشان کرد: ما بسیار داریم. مشکلات موجود در تهران برای رفع این مسائل نیازمند برنامه ریزی بلندمدت، کادری متخصص و دلسوز و بودجه کافی است. برخی از این مشکلات از جمله مشکلات ترافیکی، آلودگی هوا، کم کاری، مشکلات حمل و نقل عمومی و مشارکت کم جامعه در ورزش به دلیل عملکرد ضعیف در گذشته گریبانگیر ما شده است. اعضای شورای شهر و شهرداری تلاش زیادی می کنند تا با اتحاد و همفکری راه های مناسب و هدفمندی را برای حل این مشکلات اتخاذ کنند.

شهردار سابق منطقه 13 تهران افزود: متأسفانه شهرداری تهران در دوره قبل در خصوص تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی کار خاصی انجام نداده است و علیرغم اینکه حدود دو سال است اماکن ورزشی تعطیل شده است، قابل توجه است. اقدامات انجام شده است. من برای به روز رسانی و بهینه سازی آنها اقدام کردم. “من انجام ندادم.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی به ویژه در حوزه بانوان و توانمندسازی بیش از نیمی از جمعیت تهران در این زمینه، گفت: در تلاش هستیم برای بانوان و سهولت دسترسی آنها به فضاهای ورزشی تدابیر موثری اندیشیده شود. . لزوم حضور بیشتر این گروه در عرصه های اجتماعی از جمله ورزش همگانی، زیرا تأثیر این امر در ارتقای سلامت روح و جسم و رفع مشکلات تحرک و کم کاری غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید