روسای فدراسیون ها نباید به حاشیه بروند. انتخابات کمیته ملی المپیک نیاز به درایت دارد/ ورزشکاران نباید مغرور باشند


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839883

ما نباید فقط به انتقاد فکر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات کمیته المپیک نیاز به درایت و تفکر دارد و روسای فدراسیون ها نباید وارد موارد حاشیه ای شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با اشاره به اینکه تمامی تیم های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان در هفته برای رفع مشکلات و دغدغه های فدراسیون ها تلاش می کنند، گفت: خسته نباشید کار ورزش کشور در همه زمینه هاست. ابعاد فدراسیون ها

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره برنامه های معاونت جوانان گفت: با تلاش دکتر یامین پور و همکارانش در تلاش هستیم نگاه عمومی به حوزه جوانان را تغییر دهیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. ” بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شد، یکی از موضوعات اصلی مرتبط با جوانان است و از همه فدراسیون ها می خواهیم که برای اجرای دستورات مقام معظم رهبری و گام دوم تلاش کنند. از انقلاب

سجادی با اشاره به اینکه کار در ورزش کشور زیاد است، خاطرنشان کرد: همه می توانند وارد شوند و برای رفع مشکلات ورزش کشور تلاش کنند. ما نباید فقط به انتقاد و انتقاد فکر کنیم، بلکه باید برای رهایی از مشکلات راه حل ارائه دهیم. بر اساس این بیانیه، گام دوم انقلاب جوانان می تواند ورزش کشور را پویا کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فدراسیون ها باید به هیئت های استانی توجه کافی داشته باشند، خاطرنشان کرد: وقتی به استان ها می رویم هیئت ها انتظار حمایت بیشتری از فدراسیون ها دارند. از منابعی که در اختیار داریم باید به هیئت ها در امر حکومت داری کمک کنیم تا هیئت ها احساس تنهایی نکنند.

وی افزود: نباید بین هیئت ها و فدراسیون ها فاصله ایجاد شود. ما باید بهتر از گذشته در اختیار هیئت ها باشیم و علاوه بر حمایت مالی از آنها حمایت معنوی هم داشته باشیم. متاسفانه اکثر هیئت های ورزشی ما در روستاها از نظر امکانات شرایط خوبی ندارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازی های آینده کشورهای اسلامی گفت: حدود 500 نفر به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می شوند و امیدواریم بتوانیم پر از این مسابقات برگردیم. تعداد تیم ها و اعضای بانوان ورزشکار در این رویداد برای ما مهم است و می خواهیم بانوان حضور پررنگی داشته باشند.

وی گفت: همه مجموعه های ورزشی کشور باید دست به دست هم بدهند تا دغدغه ورزشکاران برطرف شود تا همه این اقوام بتوانند به راحتی ورزش حرفه ای خود را انجام دهند. برای توسعه ورزش و رسیدن به اهداف قهرمانی، همه فدراسیون ها و دست اندرکاران وظایفی دارند که باید دست به دست هم بدهیم. ورزشکاران ما وقتی موفق می شوند نباید به خود افتخار کنند و دوباره به فکر موفقیت باشند.

سجادی در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک افزود: انتخاب کمیته المپیک نیاز به درایت و تفکر دارد و روسای فدراسیون ها نباید وارد موارد حاشیه ای شوند و باید به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعتماد کنند. ” تشکیل مجمع کمیته المپیک نیاز به خرد جمعی دارد و باید به آنچه به نفع ورزش کشور است رای دهیم. برای این برگزیده آرزوی موفقیت داریم و از همه زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر صالحی امیری برای ورزش کشور تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید