دیابت باید 2 ماه پیش تعیین می شد. قیمت 3 تیم از ما بیشتر است!


ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895050

تمام بازی های هفته پنجم به جز بازی ما با تماشاگر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند باشگاه در نقل و انتقالات همکاری خوبی دارد، اما شیخ دیابات باید 2 ماه پیش آورده می شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم فوتبال هوادار گفت: در هفته پنجم لیگ قرار داریم و بازی بسیار مهمی در پیش داریم. این امتیازها به ما کمک می کند و هدف اصلی ما کسب 3 امتیاز است. هواداران تیم سخت کوش و فنی هستند و فوتبالیست های جوانی دارند. بازی آسانی نداریم. شرایط زمین چمن خوب نیست و کار تاکتیکی در آنجا بد است، اما باید با هوا و فیزیک بدنی بازی کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم اما تیمی هستیم که در زمین بازی می کنیم. شرایط زمین خوب نیست. چون سه تیم در آنجا بازی می کنند و چند تیم تمرین می کنند که باعث می شود شرایط زمین خوب نباشد. متأسفانه به جای افزودن امکانات، شرایط به گونه ای است که هر سال به عنوان تسهیلات در حال پسرفت هستیم. شهری که فرودگاه ندارد استادیوم دارد یا شهری که استادیوم دارد هتل ندارد! از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا دارم به این مسائل توجه کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.


ما از نظر مادی ضعیف و فقیر هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مشکلات برای لیگ ایران خوب نیست چون از نظر امکانات ضعیف و ضعیف هستیم. هیچ برنامه ای برای ایجاد شرایط بهتر وجود ندارد. زمین چمن ورزشگاه آزادی وضعیت خوبی ندارد. چون پرسپولیس، استقلال و تیم ملی آنجا بازی می کنند. اگر به دنبال کیفیت و لذت بردن از فوتبال هستیم باید شرایط را هم فراهم کنیم. من شکایتم را گذاشتم تا کسی روشن شود. امیدوارم بازی فردا برای ما 3 امتیازی باشد. شرایط خوبی داریم اما بازی فردا سخت است. شرایط غیرقابل پیش بینی است اما امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.


قیمت حداقل 3 تیم از ما بیشتر است

وی در خصوص اعتراض به قرارداد بازیکنان خارجی تیمش گفت: من به شخصه دوست دارم در مورد فوتبال صحبت کنم اما این داستان ها صحت ندارد. من حداقل 3 تیم را می شناسم که دستمزدشان از ما بیشتر است و بقیه تیم ها را نمی دانم. واضح است که ما بر اساس نیاز خود بالا آوردیم و هزینه کردیم، اما من به آن مسائل نمی پردازم. باشگاه باید به این مسائل ورود کند. شیخ دیابات به بازی فردا نمی رسد. چون شرایط بدنی او برای بازی آماده نیست و چند هفته کار دارد اما بهتر بود از دو ماه پیش به ما ملحق می شد. به هر حال از باشگاه برای همکاری خوب تشکر می کنم. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم. چون خوب جذب کردیم و بازیکنانی را اضافه کردیم که عاشق پرسپولیس هستند. آنها پیشنهادهای بهتری دادند و سخت کار می کنند.


در مورد کادر فنی تیم ملی نظر خاصی ندارم

گل محمدی درباره حضور 9 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق قطعا بازتاب خوبی برای ما ندارد. چون به همه بازیکنان در کنار هم نیاز داریم اما باعث افتخار است که 9 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده اند. برای بازیکنان تیم ملی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. چون تیم ملی همیشه در اولویت است. نظر متخصصان و فوتبالیست ها در این زمینه خیلی مهم نیست و نظر خاصی هم درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی ندارم. چون هرچه بگویم حاشیه درست می شود. اتفاقات فوتبال ما غیرقابل پیش بینی است و باید گوشمان را برای شنیدن افکار باز نگه داریم. برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم و هرکسی که در کادر فنی باشد به هر نحوی که بتوانم کمک خواهم کرد.

وی همچنین تاکید کرد: باید در همه خطوط از جمله در حمله تقویت می شدیم. وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می شود، تیم نیاز به تقویت دارد و حمله نیز بخشی از آن است. با توجه به 2 بازی انجام شده، لوکادیا شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می شود. در دفاع چپ پس از بازگشت علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را خواهیم داشت و مشکلی در آن پست نداریم.


اگر نمی توانند تماشاگر بیاورند، پس مسابقه برگزار نکنید

سرمربی ارتش سرخ با اذعان به حضور مردم گفت: فوتبال همیشه با تماشاگرانش بهتر و ارزشمندتر است. ما تیم بزرگی هستیم و هواداران زیادی داریم و دوست داریم آنها را در کنار خود داشته باشیم. اینکه همه مسابقات تماشاگر دارند و بازی ما بدون تماشاگر است ظلم به پرسپولیس است. ما پرسپولیسی هستیم و دوست داریم با تماشاگر بازی کنیم. بحث امکانات و ساختار و مسائل غیرفوتبالی چه با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار شود تاثیرگذار است. اینها مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در این خصوص گفت: نمی دانم چرا این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود اما همه دوست دارند این دیدار را از نزدیک ببینند و باید شرایط را مهیا کرد. اگر ورزشگاه برای حضور تماشاگران آماده نباشد، نمی تواند مسابقه را برگزار کند. برخی از تصمیمات برای من قابل درک نیست.

گل محمدی در پایان گفت: نمی توان گفت لیگ ما حرفه ای است. حتی باشگاه های بزرگ ما هم از حوزه محروم هستند و به سازمان ها و وزارتخانه ها می رسند. ما حرفه ای نیستیم و دیدید پارسال پرسپولیس و استقلال به خاطر همین مسائل از آسیا محروم شدند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید