موضوع باید در طول زمان بیشتر مرتبط باشد / تیم ها باید بیشتر وارد رویداد شوند

ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781718

جستجوی تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان؛

در حاشیه سومین رویداد دیجیتال بسیج استان سمنان، تیم های شرکت کننده به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای ارتقای سطح رویدادها پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان سمنان در حال برگزاری است. در حاشیه این مراسم با تعدادی از تیم های شرکت کننده صحبت کردیم.

در رویداد امسال تیم ها از نظر تعداد و تخصص حرفه ای تر شدند

امید حدیدی یکی از شرکت کنندگان در این رویداد در زمینه نرم افزار موبایل از شهرستان میامی است که تجربه ای از این رویداد در سال های اخیر دارد.
حدیدی یکی از تیم های پیشرو در بخش توسعه اندروید شرکت لیمو است و 7 سال است که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.

وی سطح مسابقات امسال را نسبت به سال های گذشته بسیار خوب عنوان کرد و گفت: تیم ها از نظر تعداد و تجربه توانمندتر شده اند.

به گفته این تولیدکننده محتوا، این رویداد باید به صورت تخصصی برگزار شود و خروجی قابل قبولی از آن ارائه شود تا افرادی که در این رویدادها شرکت می کنند، دوره های نرم افزاری و تخصصی بیشتری را سپری کنند تا با قدرت بیشتری در دوره شرکت کنند. و بتوانید در آینده با استفاده از این اتفاقات درآمد کسب کنید.

وی سطح استان سمنان را در انیمیشن خوب دانست و گفت: تولیدکنندگان استان در زمینه نرم افزارهای موبایل توانمندتر باشند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

برگزاری دوره های تخصصی تری

زهرا مظاهری دیگر شرکت کننده در این رویداد از شهر سمنان است که تجربه حضور در این رویدادها را ندارد و برای اولین بار در گروه پویا نمایی در این رویداد شرکت کرد.

مصاحری که دانشجوی رشته انیمیشن است، در زمینه موشن گرافیک و انیمیشن فعالیت می کند، سطح گروه ها را ارج می نهد و تعامل و ارتباط گروه ها با یکدیگر را دلیلی بر رشد و پیشرفت آنها می داند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

پیشنهاد این تولیدکننده محتوا، برگزاری دوره های تخصصی تر و افزایش طول دوره برای ساخت انیمیشن هایی با امکانات بیشتر است.

به گفته شرکت کننده، گروه ها می توانند بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در شکل گیری ایده های خلاقانه موثر باشند.

موضوع به مرور زمان مرتبط تر می شود

محمدحسین ملکیان، نویسنده و کارگردان انیمیشن شاهرود با سابقه چندین ساله در رویدادهای تولید محتوا، درباره سطح گروه های شرکت کننده در این دوره گفت: امسال نسبت به سال های گذشته استقبال گسترده ای از این رویداد و تعداد تیم ها صورت گرفت. شرکت کننده افزایش یافت.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

این سازنده محتوا می گوید موضوعاتی که انیمیشن باید در مدت 48 ساعت برای آن ها ساخته شود باید برای مدت کوتاهی مناسب باشد تا طرح های قابل قبول تری خلق شود.

به گفته این شرکت کننده، استان سمنان نسبت به سایر استان ها از ظرفیت و ظرفیت خوبی برخوردار است و البته با آموزش های بهتر در استان ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید