دیوان محاسبات باید توجه بیشتری به حسابرسی شرکت های دولتی داشته باشد


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855298

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حسابرسی شرکت های دولتی، از دیوان محاسبات خواست تا به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیوان محاسبات کشور، محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور با ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب از این نهاد نظارتی گفت: می دانم آی تی.

وی ارائه زودهنگام اعتبارات و حسابرسی برخی شرکت های دولتی و توجه به بهبود فرآیندهای بررسی را از نقاط قوت دوره جدید حکمرانی این نهاد برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این روند تحول در آینده نیز ادامه یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تمرکز رهبر معظم انقلاب بر حسابرسی شرکت های دولتی، خواستار توجه جدی تر دیوان محاسبات کشور به این مهم شد.

در این جلسه مدیرکل دیوان محاسبات کشور با قدردانی از حمایت های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس یازدهم از فعالیت های دیوان محاسبات کشور، مسئولیت این نهاد ناظر را بیش از پیش پس از تقدیر باشکوه از رهبر معظم انقلاب.

گفتنی است طی روزهای آینده با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از اجرای اهداف برنامه ششم توسعه به دیوان محاسبات کشور ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید