ذخایر ذخایر کشور کافی است


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838132

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به اندازه کافی کالاها از جمله لبنیات، مرغ، تخم مرغ و روغن موجود است و مردم نگران تحویل آن نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا فاطمی امین در حاشیه نشت مشترک وزارت صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری در خصوص اصلاح روند توزیع یارانه ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور از ذخایر کالایی خوبی برخوردار است، گفت: مردم در روزهای ابتدایی اجرای این طرح خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح یارانه ها به نفع مردم است، افزود: به جای دادن یارانه در ابتدای زنجیره (واردکنندگان)، در انتهای زنجیره و مردم یارانه داده می شود که برای بهره وری و بهینه سازی موثر خواهد بود. از تولید.

سهام به اندازه کافی وجود دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مطالعات و نشست های تخصصی در طول اجرای این طرح، گفت: خوشبختانه هیچ نگرانی در خصوص تامین مواد اولیه و محصولات نهایی و موجودی کافی کالا (از جمله لبنیات و کالاهایی مانند) نداریم. مرغ، تخم مرغ و روغن.») بله، اما مهم این است که در روزهای برنامه هیچ التهاب یا نگرانی بازار وجود نداشته باشد.

وزیر صمت آرامش خاطر مصرف کنندگان و مردم را بسیار مهم دانست و یادآور شد: سیستم توزیع (شرکت های توزیع، بنکداران و مغازه ها و …) نیز باید در این طرح ما را یاری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

فاطمی امین با اشاره به همکاری های فرابخشی در سطح دولت در اجرای این طرح، تصریح کرد: با حمایت از مردم و کاهش خریدهای هیجانی، التهاب از روزهای اول اجرای طرح مدیریت و کنترل می شود.

مشکل کمبود پاستا را حل کنید

وی رفع کمبود ماکارونی در تهران و بسیاری از شهرستان ها را مصداق حکمرانی امروز دانست و افزود: همانطور که گفته شد مشکلی در تامین و تولید مواد اولیه نداریم. او مصمم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید